کشف خودروی سرقتی حامل خرما تنها پس از ۳ ساعت!

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۰:۵۰
کد خبر: ۸۹۳۷۱۸
کشف خودروی سرقتی حامل خرما تنها پس از ۳ ساعت!
خودروی سرقتی حامل ۲ هزار کیلوگرم خرما پس از سه ساعت در عنبرآباد کرمان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرمانده انتظامی عنبرآباد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شبانگاه گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی نیسان وانت همراه با بار خرما در محور روستایی علی‌آباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمود بیدشکی با بیان اینکه در مرحله اول، مشخصات خودرو به تمامی واحدهای انتظامی شهرستان اعلام شد تصریح کرد: در این خصوص به واحدهای تابعه دستور داده شد تا ضمن کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان در صورت رویت خودروی مسروقه نسبت به توقیف آن اقدام کنند.

وی بیان کرد: پس از گذشت سه ساعت، تیم گشت ماموران پلیس در یکی از محورهای روستایی، خودروی سرقتی را مشاهده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سرهنگ بیدشکی گفت: با توجه به تاریکی هوا خودرو مسروقه توقیف اما سرنشینان خودرو متواری شدند که البته هر ۲ نفر آنها شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی بیان کرد: ارزش خرماهای مسروقه ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی عنبرآباد ضمن هشدار به مخلان امنیت از کشاورزان خواست قبل از تاریکی هوا محصول خرمای خود را در بازار به فروش رسانده یا به سردخانه تحویل دهند و نسبت به حفظ اموال خود خصوصا خودرو حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز