دستگیری عاملان تیراندازی در گنبدکاووس

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۲:۲۵
کد خبر: ۸۹۳۸۳۳
دستگیری عاملان تیراندازی در گنبدکاووس
افرادی که با تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان گنبدکاووس موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمود علی فر از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش خبر داد و افزود: این دو نفر در یکی از روستاهای شهرستان گنبدکاووس اقدام به تیراندازی کرده بودند که طی یک عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه افرادی شرور اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب، وحشت و سلب آرامش مردم کردند، تشریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سریعا وارد عمل شدیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه با تشکیل چند اکیپ ویژه از ماموران، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفته است، تصریح کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی افراد شرور شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان زمین‌گیر شدند.

سرهنگ علی فر با بیان اینکه در این راستا دو قبضه سلاح غیرمجاز از متهمان کشف شد، افزود: متهمان با توجه به داشتن پرونده های متعدد کیفری از جمله شرارت و درگیری، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

در انتها پلیس از شهروندان درخواست دارد تا در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه موارد مجرمانه و مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

 

نظر شما