معاون اول قوه قضائیه:

آقای رزم حسینی از حاشیه ها به دور بوده و به اولویت ها پرداخته است

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۰:۳۰
کد خبر: ۸۹۴۱۳۹
آقای رزم حسینی از حاشیه ها به دور بوده و به اولویت ها پرداخته است
معاون اول قوه قضائیه گفت: استاندار خراسان رضوی از حاشیه ها به دور بوده و به اولویت ها پرداخته است؛ همین مسئله باعث موفقیت ها در استان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام محسنی اژه ای در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: آقای استاندار گفت که تا چه اندازه توانسته موفقیت پیدا کند و 92 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری منعقد شود. حال با توجه به گفته های وی، باید پرسید آیا قانون عوض شده است؟ آیا مشکلاتی که در کل کشور هست، در اینجا نیست؟

وی افزود: به نظر من عامل اصلی موفقیت‌ها روحیه مدیر است که از مسائل حاشیه‌ای دور بوده و به اولویت‌ها پرداخته است و براین نکته تاکید داشته که اکنون زمان جنگ اقتصادی است و دشمن روی مساله اقتصاد و معیشت تمرکز کرده است.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: همانطور که استاندار خراسان رضوی به آن تاکید داشتند، همه باید همدل و همراه یکدیگر بوده و با روحیه انقلابی و جهادی در کنار بصیرت شناخت اولویت ها، به مردم و کشور خدمت کنیم.

در ادامه غلامعلی صادقی رئیس کل جدید دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: بنده و همه همکارانم پیش از این تعامل خوبی با استاندار خراسان رضوی داشته ایم و از همین جا می گویم که شما بر روی حمایت و کمک همکاران بنده حساب کرده و دلگرم و خوش بین باشید.

وی افزود: مقام معظم رهبری از برنامه های آقای رزم حسینی رضایت داشتند و افسوس خوردند که ای کاش نمونه اقدامات ایشان کشوری می شد؛ لذا هم مردم استان و هم همکاران بنده نهایت همکاری و همراهی و حمایت را خواهیم داشت.

حجت الاسلام مظفری رئیس کل سابق دادگستری خراسان رضوی هم خطاب به استاندار، گفت: در این مدت ۸ ماه مجموعه همکاران ما تلاش و تعامل کردند و تلاش نمودند تا با قید فوریت گرهی از کار همه افرادی که در جهت توسعه استان تلاش می‌کنند، بردارند، روی حمایت و کمک همکاران ما حساب کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز