تحصیل ۴۲۰۰ دانشجو در مراکز آموزش علمی کاربردی استان گلستان / ۱۴۰ رشته آموزشی در مراکز آموزش علمی کاربردی استان گلستان

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۸:۰۳
کد خبر: ۸۹۴۵۳۵
تحصیل ۴۲۰۰ دانشجو در مراکز آموزش علمی کاربردی استان گلستان / ۱۴۰ رشته آموزشی در مراکز آموزش علمی کاربردی استان گلستان
امیر احمد دهقانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان با بیان اینکه مراکز آموزش علمی کاربردی استان 140 رشته آموزشی را تحت پوشش قرار داده اند، تصریح کرد: 4200 دانشجو در 4 گروه آموزشی مشغول به تحصیل می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، امیر احمد دهقانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در تالار فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مهمترین هدف ما در مراکز علمی کاربردی مهارت آموزی است اظهار کرد: بزرگترین متولی دانشگاه مهارتی دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان است که ثمرات خوبی را در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان با کیفی سازی توانسته است تا جایگاه خود را پیدا کرده و به سمت و سوی اشتغال زایی نزدیک شود، اضافه کرد: دانشگاه علمی کاربردی زیرمجموعه وزرات علوم، تحقیقات و فناوری دارای دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان با بیان اینکه در استان گلستان 12 مرکز آموزش علمی کاربردی 140 رشته آموزشی را تحت پوشش قرار داده اند ، تصریح کرد: 4200 دانشجو در 4 گروه آموزشی کشاورزی، صنعت، فرهنگ و هنر و خدمات مشغول به تحصیل می‌باشند. 

دهقانی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان جزء اولین مراکزی است که پرورش اسب را در استان راه اندازی کرده است، افزود: رشته های مختلفی از جمله مددکاری اجتماعی، تربیت مربی مهدکودک، محیط زیست، تکنولوژی آموزشی ، مدیریت زنجیره تامین غذا، مدیریت بحران در حال آموزش می‌باشد.

وی ضمن اشاره به رشته های متنوع آموزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان گروه فرهنگ و هنر در رشته هایی از جمله معماری داخلی، موسیقی اصیل ایرانی، گریم، عکاسی و خبرنگاری مشغول به تحصیل می‌باشند.

در انتها دهقانی نقش اهالی رسانه در رشد و پیشرفت جامعه را حیاتی دانست و گفت: خبرنگاران باید نقش آموزه های مهارتی را در جامعه تبیین نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز