قهرمانی فوتسالیست های مشهدی در لیگ برتر کشور

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۴:۱۶
کد خبر: ۸۹۴۵۶۸
قهرمانی فوتسالیست های مشهدی در لیگ برتر کشور
مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: تیم فوتسال استعدادهای درخشان مشهد عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر جوانان کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید طیبی در این خصوص اظهار کرد: در دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال که روز گذشته در ساوه برگزار شد، تیم استعدادهای درخشان مشهد با نتیجه پنج بر یک تیم سوهان محمد سیمای قم را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

وی افزود: تیم استعدادهای درخشان مشهد با ترکیب سجاد بخشیان، محمدحسن جمال زاده، بهروز عظیمی، مانی قانع، مجتبی پارساپور، حسام متشرعی، حمید رضا مرادیان، محمدرضا خطیبی، نیما حسینی، محمدرضا معماریان، امیررضا محمودی، سعید زارعی، سهیل فخاری، حسین فیاضی، مبین اسدی، مجتبی سلمان، امیر خورشید سخن گوی، متین سبحانی و عرشیا رجبی در لیگ برتر سال جاری حضور پیدا کرد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه علی همتی سرمربی گری تیم و داود هروی همراه با مصطفی رضوانی مربیگری آن را بر عهده داشتند، گفت: پس از تیم استعدادهای درخشان مشهد، تیم سن ایچ ساوه با نتیجه پنج بر یک تیم گیتی پسند اصفهان را مغلوب کرد و نایب قهرمان شد و شهرداری ساوه با نتیجه ۱۰ بر پنج تیم جوانان شهرکرد را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد. 

گفتنی است؛ مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان در سه گروه و با حضور ۱۷ تیم از تیر ماه امسال آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز