افزایش ورزش روستایی سرعین به ۶ خانه ورزشی

احدی جوان : مسیر سلامت سرعین هفته تربیت بدنی افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۷:۳۸
کد خبر: ۸۹۴۷۰۲
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین از افتتاح مسیر سلامت این شهرستان درهفته تربیت بدنی خبر داد .

به گزارش برنا، احدی جوان عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین را در سه ماهه دوم سال جاری، 44 مورد در قالب برنامه های فرهنگی و ورزشی عنوان کرد .

او به اهم برنامه های برگزار شده در سه ماهه دوم اشاره کرد و گفت: برای ترویج ورزش و ایجاد شادابی در میان روستاییان، 4 خانه ورزشی روستایی طی 2 ماه آینده در روستاهای کنزق ، سئین ، ورگه سران و شایق افتتاح می شود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین اضافه کرد : طی اردیبهشت ماه سال 97 دو خانه ورزشی روستایی در روستاهای آتشگاه و ارجستان راه اندازی شده بود که با ایجاد 4 خانه ورزشی تعداد آن ها در شهرستان سرعین به شش خانه ورزش روستایی می رسد.
احدی جوان افزود : از جمله فعالیت های مهم این اداره در خصوص ورزش بانوان می توان به راه اندازی سالن اختصاصی بانوان واقع در پارک شادی که با همکاری اداره ورزش و جوانان سرعین وشهرداری در اختیار ورزش بانوان شهرستان قرار گرفته است اشاره کرد، این سالن با مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال که توسط اداره کل ورزش وجوانان استان هزینه شده، به لوازم بدنسازی و تشک تاتامی تجهیز شده است.
او بیان کرد: طبق رایزنی های به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان ، سرعین به عنوان یکی از سه شهر پایلوت طرح پارک ورزشی در استان انتخاب شده است که لوازم وتجهیزات این طرح اعم از دارت ، پینگ پنگ ،شطرنج و فوتبال دستی است که برای نصب در پارک ها به شهرداری تحویل داده شده است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین تصریح کرد: یکی دیگر از طرح ها که از سال های گذشته نیمه کاره مانده است؛طرح مسیر سلامت سرعین است که در سال 98 با پیگیری های به عمل آمده تا هفته تربیت بدنی این طرح کامل و افتتاح خواهد شد.
احدی جوان خاطرنشان کرد: این اداره پیگیر ساخت زمین چمن برای شهرستان سرعین است که این امر یکی از خواسته های عموم مردم این شهرستان به شمار می رود ، در حال حاضر اداره ورزش و جوانان و فرمانداری سرعین درحال رایزنی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مورد زمین پیشنهادی ورنیاب هستند تا با تملک این زمین به نام اداره ورزش و جوانان راه را برای آغاز عملیات ساخت این پروژه هموار نمایند.

 

نظر شما