قاطبه مدیران ما پاکدست و خدمتگزارند / در برابر فسادانگیزی و بی‌عدالتی‌ها در استان سکوت نمی‌کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۸:۴۱
کد خبر: ۸۹۵۲۶۳
قاطبه مدیران ما پاکدست و خدمتگزارند / در برابر فسادانگیزی و بی‌عدالتی‌ها در استان سکوت نمی‌کنیم
آیت‌الله عابدینی در دیدار استاندار قزوین گفت: مطمئن باشید هر فضایی که فساد در میان باشد در آن حوزه هیچ حمایتی از سوی ما وجود ندارد؛ زیرا در شرایطی که مطلع هستیم فردی درحال سوء استفاده از بیت‌المال و خان‌بازی برای مردم است، نمی‌توانیم سکوت کرده و حمایتی داشته باشیم اما درکنار همه مدیران سالم که قاطبه مسئولان استان را تشکیل می‌دهند حضور خواهیم داشت و از آنها حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار آقای جمالی‌پور استاندار جدید قزوین اظهار کرد: استان قزوین دارای مدیران پاکدست، ارزشمند و لایقی است که دل‌های مومن و مطمئن دارند و هنر ما باید این باشد در استفاده از این نیروها به سراغ مدیران ارزشی، پاک تر، مستعدتر، عاقل تر، متخصص تر و دلسوزتر برویم و شایستگی‌ها را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه قزوین افزود: سیدالشهدا (ع) اولین شخصیتی بودند که در برابر ظلم، بی عدالتی و ترویج گناه و زشتی قیام کردند و این ایام محرم فرصتی است که با درس آموزی از مکتب این امام عزیز راه ایشان را در جامعه پیاده کنیم. مطمئن باشید ما تمام قد ایستاده ایم تا آنچه خدا، پیامبر(ص)، ائمه اطهار (ع) و رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارند، اتفاق بیفتد.

وی ابراز کرد: اگر در فضایی از برخی اقدامات و مدیریت‌ها گلایه می‌کنیم هدفمان این است که چرا براساس نگاه الهی، قرآن، عقل، منطق، مصلحت مردم و منویات رهبری عمل نشده است؟

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ما هیچ منفعت شخصی نداریم که برای کسب آن اعتراض یا گلایه ای کنیم، ادامه داد: شایسته نیست در عرصه‌هایی که در دست ما امانت است به دنبال تامین منافع خود باشیم و خدمت رسانی به مردم را فدای جریانات چپ و راست و حزب و جناح کنیم.

وی بیان کرد: گاهی شاهدیم فردی درحال فساد در استان قزوین است در این زمینه‌ها ما اهل سکوت نیستیم، اما بسیاری از مدیران ما پاک دست و درحال خدمت هستند که ما بر دستان آنها بوسه می‌زنیم و برای حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری و اقدامات شما و مدیران استان تمام قد در میدان حضور خواهیم داشت.

امام جمعه قزوین یادآور شد: مطمئن باشید هر فضایی که فساد در میان باشد در آن حوزه هیچ حمایتی از سوی ما وجود ندارد، زیرا در شرایطی که مطلع هستیم فردی درحال سوء استفاده از بیت المال و خان بازی برای مردم است، نمی‌توانیم سکوت کرده و حمایتی داشته باشیم اما درکنار همه مدیران سالم که قاطبه مسئولان استان را تشکیل می‌دهند حضور خواهیم داشت و از آنها حمایت می‌کنیم.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: مردم اگر ببینند ما از مفسدین حمایت می‌کنیم ما را کنار خواهند گذاشت، اما اگر ببینند ما با فساد مبارزه می‌کنیم با ما همراه می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: توصیه ما این است که خواسته‌های مردم که همان سفارشات الهی است را جدی بگیرید، اگر عدالت، انصاف و شایسته سالاری وجود داشته باشد مردم با شما همراه خواهند شد و در این فضا مشکلات استان حل خواهد شد.

آقای هدایت‌اله جمالی‌پور در ابتدای این دیدار اظهار کرد: برای رشد و توسعه استان قزوین و رفع موانع نیازمند یاری و کمک همه عزیزان مِن جمله شما در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین هستیم تا رضایتمندی و امید مردم به نظام افزایش یابد. به‌طوری که مردم به این باور برسند که خدمتگزاران آنها در حال خدمت به کشورشان هستند.

استاندار قزوین ابراز کرد: در یک جامعه نیروهای ارزشی و معتقد و مخالف و ناآگاه و شر در کنار هم وجود دارد و هنر ما باید این باشد که همه این نیروها را برای پشتیبانی از انقلاب حفظ کنیم. یکی از سیاست‌های دشمن امروز هدف قراردادن نیروی انسانی است، بنابراین دشمن به دنبال اختلاف در داخل کشور است.

وی بیان کرد: راه اول زندگی ما باید پاکدستی باشد و این موضوع الگوی زندگی و کاری مدیران استان ماست و دشمن به دنبال این است که برای ناامیدکردن مردم این فکر را ترویج دهد که فساد همه جا را گرفته و مدیران ما همه فاسد هستند، اما حقیقت این نیست.

 

 

نظر شما