آماده حضوری قدرتمند در سوپر لیگ بسکتبال هستیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۸:۴۹
کد خبر: ۸۹۵۷۰۰
آماده حضوری قدرتمند در سوپر لیگ بسکتبال هستیم
مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا گفت: در حال آماده‌سازی تیمی قدرتمند هستیم و کار‌های نهایی برای توافق با مربی صربستانی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفر فلاح در خصوص شرایط باشگاه آویژه صنعت پارسا و روند آماده‌سازی این تیم برای حضور در سوپر لیگ بسکتبال اظهار کرد: برای هدایت تیم با یک مربی صربستانی که رزومه خوبی هم دارد در حال مذاکره هستیم، قرارداد آماده شده اما بند‌ها و جزئیاتی هست که پس از حل آن‌ها، قرار داد به‌زودی امضا می‌شود. 

مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا افزود: حضور این مربی در مشهد علاوه بر حضور بهتر ما در لیگ، به ظرفیت بسکتبال مشهد کمک می‌کند و می‌تواند در حوزه آموزش در رده‌های سنی باشگاه بسیار مؤثر واقع شود، امیدوارم بتوانیم کاری زیرساختی برای ورزش این شهر انجام دهیم.

وی در خصوص اسپانسر این تیم و شرایط مالی خاطرنشان کرد: در سال جاری با توافقی که با اسپانسر داشتیم، بودجه ما 50 درصد افزایش یافت که قطعا به همین میزان در کارآیی و قدرت ما و مجموعه باشگاه تأثیر می‌گذارد، همچنین طی رایزنی ها با معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد و اداره کل ورزش و جوانان استان قرار شد همانند سال گذشته پشتیبان ما باشند.

مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم عنوان کرد: مهدی افخمی، مجید صادقی، صالح فروتن و ابولفضل سیدی 4 بازیکن مشهدی فصل گذشته پارسا هستند که به‌تازگی قرار داد خود را با این تیم تمدید کرده‌اند، همچنین علیرضا مرتضوی بازیکن مشهدی فصل گذشته نیروی زمینی به این تیم پیوسته است.

وی هدف اصلی باشگاه را حفظ شاکله اصلی تیم سال گذشته عنوان کرد و افزود: تاکنون موفق به این کار شده‌ایم، جز 2 بازیکن که از جمع ما جدا شده‌اند، قطعا در ادامه بازیکنانی که با برنامه‌های ما و مربی جدید تیم سازگاری داشته باشند به باشگاه اضافه می‌شوند و در این مسیر قطعا تلاش می‌کنیم که بازیکنان خوش‌نام و مؤثری را در پست‌های مورد نیاز اضافه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز