رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس:

درس خواندن دانش آموزان جهاد امروز است

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۶:۰۵
کد خبر: ۸۹۵۸۳۳
درس خواندن دانش آموزان جهاد امروز است
کمال الدین نظر نژاد با اشاره به اینکه برای مقابله با حربه های دشمن همه اقشار جامعه باید بیدار باشند، افزود: امروز درس خواندن نوجوانان برای اعتلای کشور خود یک جهاد بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، کمال الدین نظر نژاد در سوگواره احلی من العسل که در جوار آستان مقدس امامزاده یحیی ابن زید (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه حضور نوجوانان انقلابی و عاشورایی نوجوانان شهرستان گنبدکاووس مایه خرسندی است، اظهار کرد: حضرت قاسم ابن الحسن که شهادت در راه خدا را شیرین تر از عسل میداند الگو و اسوه برجسته ای برای نوجوانان است.

وی با بیان اینکه دانش آموز نمونه کسی است که چند بعدی و همه جانبه تفکر کند، تصریح کرد: رسالت شما دانش آموزان تقویت همه ابعاد اعم از آموزشی، علمی، اخلاقی و پرورشی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه همواره دشمنان برای نابودی ایران عزیزمان در کمین هستند، خاطر نشان کرد: درس خواندن شما دانش آموزان برای اعتلای کشور و ناامید کردن دشمنان انقلاب اسلامی خود یک جهاد بزرگ است.

نظرنژاد با اشاره به اینکه تقویت مبانی دینی و معنوی دانش آموزان مطالبه ای جدی از سوی آموزش و پرورش است، اضافه کرد: برای تقویت برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی آموزش و پرورش آماده به همکاری با همه نهادهای فرهنگی و انقلابی میباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز