گرم‌ترین شهر ایران در شبانه‌روز گذشته کجا بوده است؟

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۰:۱۲
کد خبر: ۸۹۶۳۹۳
گرم‌ترین شهر ایران در شبانه‌روز گذشته کجا بوده است؟
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: «دلگان» در غرب سیستان و بلوچستان با دمای ۴۵.۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر کشور در شبانه روز گذشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمود دیانتی اظهار داشت: پس از دلگان، قصرقند از دیگرهای شهرهای سیستان و بلوچستان، با دمای ۴۵ درجه سلسیوس دومین شهر گرم کشور شد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: در شبانه روز گذشته بیشینه دمای هفت شهر استان به بیش از ۴۰ درجه سلسیوس رسید.

وی از تداوم وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان خبر داد و گفت: همان‌طور که انتظار می رفت از روز دوشنبه بر سرعت وزش این بادها افزوده شد و روز سه شنبه به اوج خود رسید.

دیانتی گفت: دیروز بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۲۸ متر بر ثانیه معادل ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوغبار حاصل دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به ۴ هزار متر کاهش داد.

وی بابیان اینکه صبح امروز قدری از سرعت وزش باد در زابل کاسته شده است، افزود: هم اکنون میانگین ۱۰ دقیقه ای سرعت باد در زابل ۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وزش این باد تا این لحظه تأثیری در کاهش دید افقی نداشته اما انتظار می رود در ادامه روز بر سرعت وزش باد افزوده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز