امنیت و آرامش جامعه، حاصل اقدامات مجاهدانه پلیس

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۷:۰۰
کد خبر: ۸۹۶۷۳۵
امنیت و آرامش جامعه، حاصل اقدامات مجاهدانه پلیس
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: امنیت و آرامش جامعه، حاصل اقدامات مجاهدانه و شبانه روزی پلیس است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله "عباسعلی سلیمانی" در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی گلستان ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، گفت: اقتدار، امنیت و ثباتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم برگرفته از نهضت اباعبدالله الحسین (ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به نقش موثر نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه تصریح کرد: بخش عمده تامین امنیت شهروندان بر دوش ناجاست و این سازمان خدوم به خوبی از عهده این مسئولیت سنگین برآمده است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به نا امنی های گسترده در کشورهای مدعی دنیا، افزود: برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در سراسر کشور با امنیت کامل افتخار بزرگی است که با تلاش بی وقفه و مجاهدانه پلیس و دیگر دستگاه های متولی به دست آمده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز پلیس مقتدر و مهربان در قلب مردم جای داشته و آحاد جامعه از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند.

آیت الله سلیمانی در پایان با تاکید بر لزوم حمایت مردم و مسئولان از پلیس گفت: برقراری امنیت و آرامش جامعه و مقابله با مجرمان و قانون شکنان خواسته همه شهروندان بوده و در این راه سخت لازم است همه سازمان های مربوطه یار و یاور پلیس باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز