اعتراف شرور معروف به ۲۵ فقره سرقت در گرگان

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۶:۲۳
کد خبر: ۸۹۶۷۴۷
اعتراف شرور معروف به ۲۵ فقره سرقت در گرگان
فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور معروف و اعتراف وی به 25 فقره انواع سرقت در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار "روح الامین قاسمی" اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد در گرگان و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری 12 شهید چمران شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: ماموران پس از یک سری اقدامات تخصصی و بررسی شیوه و شگرد سرقت ها موفق شدند، سارق سابقه دار را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار قاسمی با بیان اینکه سارق از اراذل و اوباش معروف شهرستان بوده که سوابق متعدد شرارت و اخلال در نظم عمومی را در پرونده داشته و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی سلاح سرد و اموال سرقتی کشف شده است، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به 25 فقره انواع سرقت از جمله سرقت مغازه، موبایل و منزل در گرگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش از مهمترین اولویت های پلیس گلستان بوده و به هیچ عنوان اجازه فعالیت مجرمانه به مخلان نظم و امنیت جامعه نخواهیم داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز