استعدادیابی باشگاه فرهنگی- ورزشی تی‌گل کلاردشت در والیبال بانوان بسیار تحسین برانگیز است

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۹:۰۹
کد خبر: ۸۹۶۸۳۰
استعدادیابی باشگاه فرهنگی- ورزشی تی‌گل کلاردشت در والیبال بانوان بسیار تحسین برانگیز است
رئیس انجمن ورزشی چوگو از تلاش‌های مدیران و مسئولان باشگاه تی‌گل کلاردشت در راستای توسعه والیبال بانوان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ دکتر طالب رجب‌پور، رئیس انجمن ورزشی چوگو و عضو کمیسیون مارکتینگ کمیته ملی المپیک، به‌همراه نجم‌الدین قاسمپور، رئیس کمیته پیشکسوتان و مربیان انجمن ورزشی چوگو فدراسیون ورزشهای همگانی، با حضور در دفتر باشگاه تی‌گل کلاردشت با مدیرعامل باشگاه و همکارانش دیدار و گفت‌وگو کرد.

 رجب‌پور پس از ارائه گزارش عملکرد باشگاه والیبال تی‌گل توسط خانم حاتمی، مدیریت عامل این باشگاه، گفت: فعالیت باشگاه در جذب حداکثری بانوان و کشف استعدادهای متنوع این ورزش حرفه‌ای تحسین‌برانگیز بوده و میزبانی مسابقات لیگ آزاد قهرمانی بانوان استان مازندران از سوی باشگاه والیبال تی‌گل افتخارآمیز است و باید همه دلسوزان و علاقه‌مندان به ورزش و سلامتی و نشاط در بین خانواده‌ها، با این همت سرکار خانم حاتمی، زندی و مریدپور و سایر همکاران ایشان همراهی نمایند.

رئیس انجمن چوگو در ادامه افزود: بنده و همکارانم از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به استعدادهای اجرایی باشگاه استفاده خواهیم کرد.

نجم‌الدین قاسم‌پور، رئیس کمیته پیشکسوتان و مربیان انجمن ورزشی چوگو و از اعضای مجمع امور رسانه‌ای شهرستان کلاردشت نیز گفت: برای شناساندن فعالیت‌های باشگاه و خصوصا در آستانه مسابقات لیگ آزاد والیبال قهرمانی بانوان استان مازندران، که از 28 شهریورماه جاری به میزبانی باشگاه تی‌گل کلاردشت برگزار خواهد شد، جلسه‌ای با رسانه‌های شهرستان برگزار تا نسبت به اطلاع رسانی وپوشش مناسب مسابقات اقدام شود.

photo_2019-09-11_13-44-31

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز