میزان تعطیلی واحدهای تولیدی در قزوین ۱۸ درصد کاهش یافت

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۰:۴۰
کد خبر: ۸۹۷۲۳۷
میزان تعطیلی واحدهای تولیدی در قزوین ۱۸ درصد کاهش یافت
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان تعطیلی واحدهای تولیدی استان نسبت به مدت مشابه قبل ۱۸ درصد کاهش یافته است و امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛حجت‌الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری در سال رونق تولید شاهد هم‌افزایی و تفاهم خوبی در سطح استان میان مدیران بخش‌های مختلف اجرایی برای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی افزود: امروز صنعتگران و تولیدکنندگان استان بیش از گذشته به دستگاه قضایی اعتماد دارند و درخواست‌های اقتصادی و مشکلات خود را در ستاد تسهیل اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنند.

مقام ارشد قضایی استان با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۰ مورد درخواست از سوی تولیدکنندگان و صنعتگران استان به دستگاه قضا و ستاد تسهیل اقتصاد مقاومتی استان قزوین ارسال شده است، گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۶۱ درصد مشکلات این پرونده‌ها مربوط به مسائل مالی و بانکی است.

وی با تأکید بر اینکه این قوانین و مقررات و بخش‌نامه‌ها باید اصلاح شود، گفت: در جنگ اقتصادی و تحریم‌های صورت گرفته توسط دشمن باید همه قوا، مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف کشور، مردم و مسئولان مجاهدانه عمل کنند.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین تصریح کرد: دستگاه قضایی تمام‌ قد در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال فعالیت دارد چون سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را نسخه بی‌بدیلی برای برون‌رفت کشور از جنگ اقتصادی می‌داند.

رییس‌ کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: استان قزوین می‌تواند محل امنی برای سرمایه‌گذاری است و از همه علاقه‌مندان جهت حضور در این استان و سرمایه‌گذاری دعوت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز