دستگیری شکارچیان متخلف در قروه

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۰:۱۵
کد خبر: ۸۹۷۳۹۷
دستگیری شکارچیان متخلف در قروه
رئیس اداره ستادی محیط‌زیست طبیعی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: سه شکارچی متخلف که در منطقه حفاظت‌شده "بدر و پریشان" شهرستان اقدام به شکار کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معروف قادری از دستگیری سه شکارچی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست هنگام بازدید، گشت و کنترل منطقه حفاظت‌شده «بدر و پریشان»، به سه متخلف زیست‌محیطی که در این مناطق اقدام به شکار غیرمجاز خرگوش و کبک می‌کردند، برخورد و با همکاری عوامل نیروی انتظامی آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: این سه شکارچی، در طول شب و بامدادان، با استفاده از اسلحه شکاری و نور چراغ‌های نورافکن، اقدام به شکار غیر مجاز حیات وحش بویژه خرگوش و کبک می‌کردند که پس از دستگیری یک لاشه خرگوش، دو لاشه کبک، یک قبضه اسلحه شکاری، نوزده عدد فشنگ، یک ثوب کوله‌پشتی و یک دستگاه نورافکن از این گروه متخلّف کشف و ضبط شد.

رئیس اداره ستادی محیط‌زیست طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: پرونده متخلفین جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

قادری تصریح کرد: از مردم و دوستداران محیط‌زیست درخواست داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی، موضوع را به محیط‌زیست اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن‌ها اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز