دستگیری عامل انتشار تصاویر سلاح جنگی درشبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۱:۱۸
کد خبر: ۸۹۷۴۳۶
دستگیری عامل انتشار تصاویر سلاح جنگی درشبکه‌های اجتماعی
رئیس پلیس فتای استان اردبیل از شناسایی و دستگیری فردی که با انتشار تصاویر سلاح جنگی موجب تشویش اذهان عمومی‌شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی قهرمان طالع پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با رصد فضای مجازی، کارآگاهان سایبری با صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های مجازی روبرو شدند که گرداننده آن با انتشار تصاویر خشونت ‌آمیز و سلاح‌های جنگی موجب وحشت و تشویش اذهان عمومی می‌شد که موضوع جهت پیگیری در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه تلاش پلیس فتا ایجاد فضای امن در محیط مجازی برای کاربران و هموطنان است، کارآگاهان سایبری بررسی این حساب کاربری را بلافاصله آغاز کردند و با انجام اقدامات فنی و پلیسی فرد متخلف را شناسایی کرده و با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اقدام به دستگیری وی کردند.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل ادامه داد: در حین بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه اسلحه بادی و یک دستگاه فلزیاب (گنج‌یاب) کشف شد و متهم با تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

قهرمان طالع ادامه داد: کاربران فضای مجازی باید دقت داشته باشند که هرگونه رفتار غیر قانونی و ناهنجار آن‌ها در این فضا توسط پلیس سایبری٬ رصد و پایش شده و با مجرمینی که آرامش هموطنان را سلب کنند طبق قانون و به‌ شدت برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز