فرمانده انتظامی لرستان:

عزاداری محرم در استان امسال در امنیت کامل برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۸:۱۲
کد خبر: ۸۹۷۴۵۱
عزاداری محرم در استان امسال در امنیت کامل برگزار شد
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب " گفت: برقراری امنیت مطلوب عزاداری محرم ازافتخارات پلیس است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار " مهدیان نسب "گفت : مردم لرستان همچون سال های گذشته با شور و شعور حسینی در امنیت کامل در سوگ سرو و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عزادارای نشستند .

او خاطر نشان کرد : پلیس استان با بکار گیری تمام توان و امکانات با حضور چشمگیر در بین دسته جات و هیئات عزادارای ضمن عزاداری امنیت عزادارای حسینی را برقرار  کردند  به طوری که رضایت مندی نماینده ولی فقیه در استان  ، مسئولان هیئات مذهبی و عزادران حسینی را در پی داشت .

فرمانده انتظامی لرستان گفت : در  ایام  محرم پلیس استان با فعال کردن  48 ایست و بازرسی مقطعی در استان با اشراف اطلاعاتی توانست آن چه لایق مردم عزیز و ولایت مدار این خطه می باشد را به منصه ظهور در آورد .

سردار مهدیان نسب در ادامه بکار گیری عوامل پلیس افتخاری  ومحرم یار در کنار  عوامل انتظامی را جهت  برقراری نظم وامینت مراسمات عزاداری و تسهیل در شدآمد از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و گفت : درمجموع با اقدامات به عمل آمده واجرای دستورالعمل تامین نظم وامنیت مراسم عزاداری محرم  وهمکاری سایر رده های برون سازمانی و مسئولان  هیئات ، علیرغم  همه تهدیدات متصوره احتمالی دشمنان نظام مقدس اسلامی ،کلیه مراسمات عزاداری در سطح استان  بدون مورد خاصی برگزار شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز