رئیس دانشگاه لرستان:

آمادگی همکاری با سازمان فضایی ایران در راستای توسعه‌ و پیشرفت لرستان راداریم

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۰:۵۴
کد خبر: ۸۹۷۴۸۵
آمادگی همکاری با سازمان فضایی ایران در راستای توسعه‌ و پیشرفت لرستان راداریم
خسرو عزیزی گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزی در جلسه ایی که با حضور مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی کشور در دانشگاه لرستان برگزارشده بود ضمن گزارش کاری خود از تلاشهای صورت گرفته تیم مدیریتی دانشگاه لرستان در جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناوری،اظهار کرد:ایجاد مرکز شتابدهی و کارآفرینی و مرکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه لرستان، از جمله گامهای مهمی برای حمایت از ایده‌پردازی و خلاقیت بوده است.

اوافزود: راهکار اساسی رفع چالش بیکاری، تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه است و تقویت شاخصهای اقتصاد دانش‌بنیان یکی از مؤلفه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است که متکی به دانش بومی است.

عزیزی تصریح کرد: تقویت مهارت آفرینی در دانشگاهها از جمله برنامه‌های مهمی است که در مسیر تحقق مفهوم دانشگاه جامعه‌محور است.

رییس دانشگاه لرستان خاطر نشان کرد:فناوری اطلاعات و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان، باید در خدمت توسعه محلی، استانی و ملی باشد.

او بیان کرد: دانشجو وقتی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد باید بتواند خودش کارآفرین بشود و برای خود و دیگران، اشتغالزایی کند.

عزیزی یادآورشد: دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که همکاریهای خود را با سازمان فضایی ایران در راستای توسعه‌ و پیشرفت لرستان تقویت کند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت:خوشبختانه تعامل خوب و سازنده‌ای در استان لرستان بین سازمان‌ها و ادارات با دانشگاه لرستان وجود دارد که البته بایستی این نوع تعاملات و ارتباطات در جهت رفع چالشهای استان، تقویت شوند و گسترش یابند.

عزیزی یادآورشد: یکی از موضوعات مهم در مسیر توسعه و پیشرفت، این است که از پتانسیل‌ها و ظرفیتهای علمی محققان و پژوهشگران دانشگاهی، بیشتر از گذشته، استفاده شود و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، نقش پیشران توسعه محلی، استانی، منطقه‌ای و ملی را برعهده داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز