نماینده مردم کرمان و راور اعلام کرد:

۸۸۰ هزار میلیارد تومان مطالبات بخش خصوصی از دستگاه‌های دولتی

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۱:۵۸
کد خبر: ۸۹۷۵۳۸
۸۸۰ هزار میلیارد تومان مطالبات بخش خصوصی از دستگاه‌های دولتی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ۸۸۰ هزار میلیارد تومان برآورد مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی از دستگاه‌های اجرایی استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان بیان داشت: خوشبختانه با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی، استان کرمان توانست در سال ۹۷ رتبه دوم تا سوم را در بخش تهاتر کسب کند.

وی افزود: در آخر مرداد ماه بخشنامه‌ استفاده از ظرفیت بند «و» تبصره ۵ بودجه ابلاغ شده که در حال حاضر پنج ماه از امسال گذشته است و فرصت زیادی برای استفاده از آن نداریم که باید در استفاده از ظرفیت باقیمانده سرعت عمل داشته باشیم.  

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از اینکه دستورالعمل اجرایی بیاید جلساتی تشکیل دادیم، براساس برآورد انجام شده ۸۸۰ هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی از دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در بخش راهسازی، استفاده از ماشین ‌آلات، شهرداری و ... است.

پورابراهیمی گفت: در متن قانون تصریح شده که بدهی دولت بر اساس مانده آن در سال ۹۷ است اما در متن آیین نامه اجرایی بودجه بابت تهاتر  مربوط به سال ۹۶ است که می‌خواهیم دیوان محاسبات به این موضوع رسیدگی کنند. 

وی یادآور شد: لیست کامل مطالبات دستگاه‌ها به صورت جداگانه آماده شده لذا درخواست می‌کنم طی یک برنامه زمانبندی شده کار به سرعت انجام شود زیرا اگر امسال هم طبق فرآیند سال قبل کار پیش رود ساده‌تر می‌شود بنابراین باید از آن بهره برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز