در جهت توسعه ورزش;

آقاخانی : از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۸:۰۱
کد خبر: ۸۹۷۹۵۱
آقاخانی : از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جهت توسعه ورزش استان ، از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت و استقبال می کند.

به گزارش برنا،جلسه بازگشایی پاکت های ماده 27 شامل دو پروژه احداث زمین چمن شهرک کوثر اردبیل و بهسازی سالن فاطمه الزهرا پارس آباد با حضور بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان و نمایندگان دستگاه های اجرایی در اداره کل برگزار شد .

دراین جلسه آقاخانی با بیان اینکه حمایت و استقبال از بخش خصوصی در اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است افزود : باید از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه ورزش استان بهره ببریم چرا که منابع محدود دولتی به هیچ عنوان تکافوی نیاز روز افزون ورزش منطقه به اماکن جدید ورزشی را نمی کند.
او با بیان اینکه در راه ارتقای سرانه ورزشی استان نیازمند مشارکت بیشتر بخش خصوصی هستیم ادامه داد : در حالی برای رساندن سرانه فضای ورزشی به 20/1 مترمربع تلاش می کنیم که نیاز به مشارکت بخش خصوصی بیش از پیش احساس می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد : گسترش سرمایه گذاری بخش خصوصی هم می تواند در توسعه ورزش استان موثر باشد و هم اشتغال بیشتری برای جوانان ایجاد کند.

 

نظر شما