لیگ نجات غریق خراسان رضوی راه اندازی می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۵:۱۶
کد خبر: ۸۹۸۰۲۲
لیگ نجات غریق خراسان رضوی راه اندازی می‌شود
رئیس هیئت نجات غریق خراسان رضوی گفت: لیگ نجات غریق خراسان رضوی برای اولین بار در دو بخش آقایان و بانوان و از مهر ماه سال جاری راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،  حمید رضا دهدشتی در این خصوص اظهار کرد: لیگ نجات غریق خراسان رضوی برای اولین بار در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی زیر 20سال و زیر 30 سال، از مهر ماه سال جاری راه اندازی می‌شود.

وی افزود: مسابقات قهرمانی استان نیز همزمان با لیگ خراسان رضوی در رده سنی بالای 30 سال آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت نجات غریق خراسان رضوی در خصوص مسابقات لیگ نجات غریق باشگاه های کشور نیز گفت: آخرین مرحله از لیگ باشگاه های کشور در سال گذشته به میزبانی مشهد برگزار شد که تیم مجموعه ارمغان نماینده استان در این مسابقات به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

دهدشتی ادامه داد: برای لیگ جدید باشگاه های کشور نیز به دنبال جذب اسپانسر هستیم تا حداقل رتبه نایب قهرمانی خود را در این مسابقات تکرار کنیم.

وی در خصوص بحث استعدادیابی نیز عنوان کرد: تیم های استان در دو بخش دختران و پسران در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور حضور پیدا کردند که هر دوی این تیم ها با کسب یک مدال نقره به جایگاه چهارم کشور رسیدند.

رئیس هیئت نجات غریق خراسان رضوی افزود: برای کسب رتبه بهتر و تیم سازی در المپیاد استعدادهای برتر در سال آینده مسابقات استعدادیابی استان را برای رده سنی 13 تا 15 سال برگزار خواهیم کرد.

دهدشتی در خصوص دوره های آموزشی تصریح کرد: با توجه به اینکه منجیان غریق باید هرساله دوره های آمادگی نجات غریق را بگذرانند، ما در سال جاری 70 دوره آموزشی را برپا کردیم که 32 دوره مختص بانوان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز