بهره‌برداری از ساختمان پلیس توریسم

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۳:۰۲:۰۲
کد خبر: ۸۹۸۱۰۸
بهره‌برداری از ساختمان پلیس توریسم
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد در هفته اول مهرماه گفت: این مکان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیون ریال بهره‌برداری بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «سید مصطفی فاطمی» با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی محل استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد اظهار کرد: مرمت این مکان تا پایان شهریور ماه به پایان می‌رسد و هفته اول مهر ماه، هم زمان با هفته گردشگری و نیروی انتظامی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان این‌که این مکان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیون ریال بهره‌برداری بهره‌برداری خواهد شد، گفت: سرقت و بی‌احترامی به گردشگران، تردد وسایل نقلیه در بافت تاریخی و گران فروشی از دلایل ایجاد پلیس توریسم یا پلیس گردشگری برای اولین بار در شهر یزد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه مکانی در بافت تاریخی شهر یزد برای استقرار پلیس توریسم اختصاص یافته است، تصریح کرد: این مکان از سوی دفتر حفظ و احیا بناها، محوطه ها و بافت‌ های تاریخی میراث فرهنگی کشور که زمینی بلا استفاده در بافت بود بازسازی و تجهیز خواهد شد.

فاطمی در پایان امنیت را مهم‌ترین رکن گردشگری خواند و گفت: نیروهای پلیس مسلط به زبان‌های خارجی و آشنا به مسائل گردشگران در بافت جهانی یزد مستقر می‌شوند و نقش بزرگی را در پیشبرد اهداف تنها شهر ثبت جهانی شده ایران خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز