در نشست مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با رییس فدراسیون وزنه برداری مطرح شد؛

انتخاب لرستان به عنوان پایلوت استعدادیابی وزنه برداری کشور/ توسعه وتجهیز خانه های وزنه برداری در لرستان

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۲:۴۰
کد خبر: ۸۹۸۲۲۱
انتخاب لرستان به عنوان پایلوت استعدادیابی  وزنه برداری کشور/ توسعه وتجهیز خانه های وزنه برداری در لرستان
در نشست مشترک مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با رییس فدراسیون وزنه برداری مقررشد استان لرستان به عنوان پایلوت استعدادیابی وزنه برداری کشور انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ روز یکشنبه در نشست مشترک سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان و علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری  ضمن تبادل نظر در خصوص چشم انداز های پیش روی وزنه برداری لرستان  این استان به عنوان پایلوت استعدادیابی رشته وزنه برداری واز مراکز وزنه برداری کشور انتخاب شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در این نشست با اشاره به ظرفیت ها و استعداد بی نظیر لرستانی ها در ورزش وزنه برداری بر لزوم توجه وحمایت هرچه بیشتر  فدراسیون وزنه برداری در جهت  تقویت این رشته ورزشی در لرستان تاکید کردو افزود: لرستان ظرفیت ها وپتانسیل های لازم را جهت انتخاب به عنوان یکی از مراکز اصلی ورزش وزنه برداری کشور دارد.

 کریمی با اشاره به  لزوم توجه به میزبانی ها و اردوهای تیم ملی وزنه برداری در استان، افزود: با توجه به موفقیت در برگزاری اردوی اخیربه میزبانی خرم آباد این آمادگی را داریم  تا بتوانیم مجددا  میزبان  اردوهای تیم ملی و همچنین  مسابقات قهرمان کشور باشیم.

  علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری  نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های لرستان در ورزش وزنه برداری ،اظهار کرد:  به دنبال این هستیم تا خانه های وزنه برداری در این استان  توسعه  وتجهیز یابد.

  همچنین استفاده از مربیان لرستانی دررده های ملی  وتوسعه ورزش وزنه برداری بانوان  با توجه به جایگاه ویژه لرستان در این رشته ورزشی نیز ازمواردی بود که رییس فدراسیون وزنه برداری ضمن استقبال از ایده انتخاب لرستان به عنوان پایلوت ورزش وزنه برداری در این خصوص نیز  قول مساعد داد.

 اشاره می شود در این نشست آرش قیاسیان مسئول پایگاه استعدادیابی اداره کل ورزش وجوانان لرستان و رضا بیرالوندقهرمان مطرح  و سیده الهام حسینی بانوی وزنه برداری لرستان نیز حضور داشتند.

 همچنین  رضا بیرالوند وسیده الهام حسینی دو ملی پوش لرستانی اعزامی به مسابقات جهانی تایلند جهت کسب سهیمه المپیک 2020 در حاشیه این نشست  به عنوان بدرقه از این قهرمانان با اهدای هدایایی  مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز