استاندار اصفهان:

سنگ آهن خام نباید از استان خارج بشود/ سلامتی مردم برای مدیریت استان در اولویت است

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۵:۱۷
کد خبر: ۸۹۸۲۷۲
سنگ آهن خام نباید از استان خارج بشود/ سلامتی مردم برای مدیریت استان در اولویت است
استاندار اصفهان گفت: سلامتی مردم در هرشرایطی برای مدیریت استان در اولویت است، برخی معادن گچ در شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان، ایجاد آلودگی می کنند که نسبت به عدم فعالیت معادن فاقد مجوز هستند، اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، عباس رضایی در هشتمین جلسه شورای معادن استان، اظهار داشت: پدیده خام فروشی معادن سنگ آهن استان اصفهان باعث شده صنایع بزرگ با مشکل مواد اولیه روبرو شوند لذا نباید اجازه داد مواد خام معدنی سنگ آهن از استان خارج شود.

وی ادامه داد: به منظور حل مسائل صاحبان صنایع بزرگ همچون فولادمبارکه و ذوب آهن، لیست معادنی که می توان سنگ آهن مطلوب از آنها استخراج کرد تهیه شده و به زودی با حضور مسئولان دستگاه های ذیربط در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.

رضایی خاطرنشان کرد: یک تیم کارشناسی نیز برای بررسی معادن شن و ماسه استان تشکیل شده تا مشکلات و مسائل پیرامون این معادن بررسی و مرتفع شود.

استاندار با تاکید بر اینکه سلامتی مردم در هرشرایطی برای مدیریت استان در اولویت است، گفت: برخی معادن گچ در شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان، ایجاد آلودگی می کنند که نسبت به عدم فعالیت برخی از آنها که فاقد مجوز هستند، اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ثابت ماندن نرخ ارز و آینده روشن پیشروی اقتصاد ایران در تلاش هستیم تا معدن کاران استان بتوانند بیش از گذشته به کار و فعالیت بپردازند و اشتغال زایی کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز