مسگرساروی: صبرمان لبریز شده/ کمیته داوران کمی داور تربیت کند

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۹:۲۱:۳۴
کد خبر: ۸۹۸۲۹۲
مسگرساروی: صبرمان لبریز شده/ کمیته داوران کمی داور تربیت کند
سرمربی موقت تیم فوتبال رایکا بابل به شدت نسبت به داوری بازی با گل ریحان البرز موضع گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه رایکا بابل؛ حسین مسگرساروی، سرمربی موقت تیم فوتبال رایکا بابل، در پایان بازی با گل ریحان البرز در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی بود و دو تیم تلاش کردند تا سه امتیاز بازی با به دست بیاورند اما آنچه در این بازی رخ داد، اشتباهات فاحش داوری بود که جای هیچ بحثی در این خصوص نیست.

وی افزود: آن از بازی با مس کرمان که داور به اشتباه پنالتی گرفت و یک امتیاز ما را از بین برد. آن از بازیکن دوپینگی مس کرمان که مقابل ما بازی کرد و کسی به او گیر نداد. آن از گل سالم اکبر آفاق مقابل بادران که داور به اشتباه مردود اعلام کvد و این هم از هدیه داور به تیم گل ریحان. اگر برخورد در فوتبال نباشد که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

مسگرساروی ادامه داد: کمی کمیته داوران در چینش داوران نگرش کنند. واقعا صبرمان لبریز شده است. کمیته داوران به فکر تربیت داور باشند. هیچ نظارتی نیست و ناظر و نماینده فدراسیون می‌آیند برگه خودشان را پر می‌کنند و می‌روkد و هیچ اتفاقی در هفته‌های بعد نمی‌افتد.

سرمربی رایکا در خاتمه اظهار داشت: در آینده نیز از این اتفاقات خواهد افتاد اما چرا برای ما باید اتفاق بیفتد؟ چرا ما باید قربانی شویم؟ دیگران دارند سودش را می‌برند و ما هر هفته داریم ضرر می‌کنیم. خواهشم این است که کمیته داوران نسبت به چینش داوران کمی سخت‌گیرتر شود و حق به حقدار برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز