آغاز به کار رسمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۷:۳۹
کد خبر: ۸۹۸۵۳۰
آغاز به کار رسمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان
مهران شاهین طبع به صورت رسمی کار خود را به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پس از مذاکرات نهایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با «مهران شاهین‌طبع» سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص همکاری با تیم بسکتبال شهرداری گرگان، وی روز گذشته به صورت رسمی کار خود را به عنوان سرمربی این تیم آغاز کرد.

شاهین طبع پس از ورود به گرگان با دکتر دادبود شهردار گرگان و دکتر آقاملایی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و مدیران تیم دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس در تمرین تیم حاضر شد.

در بدو ورود و حضور سرمربی تیم در محل تمرین هواداران با شعارهای حمایتی و بنر تبریک و خوش‌آموگویی، از سرمربی جدید تیم استقبال کردند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حاشیه تمرین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دیداری که امروز با شهردار گرگان داشتم ایشان را شخصیتی دلسوز، پیگیر و مردمی دیدم که بیشترین دغدغه‌اش مردم و هواداران بود.

مهران شاهین‌طبع تاکید کرد: رویکرد اصلی ما اجرای بازی با کیفیت و تماشاگر پسند است که به طور قطع در اجرای بازی کیفی نتیجه مطلوب هم حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: شاکله بسکتبال و عمق بسکتبال این شهر به نوعی است که هر کسی که گرگان می‌آید باید بداند کجا پا می‌گذارد چون گرگان مهد بسکتبال و شهری است که بسکتبالیست‌های آن در تیم‌های ملی و تیم‌های باشگاهی ما ستون محکمی بودند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص به خدمت گرفتن بازیکنان برای تیم گفت: خوشبختانه در حال حاضر بازیکنانی که عقد قرارداد رسمی آنها با تیم انجام شده بازیکنان با کیفیت و با سابقه‌ای هستند که اختلاف بسیار کمی با بازیکنان ملی پوش دارند و از نظر من این بازیکنان هم ملی پوش هستند.

شاهین‌طبع تاکید کرد: برای جذب بازیکنان خارجی هم نیازمند زمان هستیم و باید در طول فصل پیش برویم و مطمئن باشید از نظر بازیکنان و فنی تیم را تقویت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هواداران با صبر، حمایت و آرامش مسیر موفقیت تیم را همرارتر کنند، گفت: ظرفیت وجود این هواداران در گرگان ظرفیت ویژه‌ای است به صورتی که هواداران گرگان تفاوت چشمگیری با دیگر هواداران دارند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: هواداران گرگان همیشه از سال‌های گذشته تا امروز ثابت کردند بسکتبال را از همه نظر به ویژه مسائل فنی به صورت کامل متوجه می‌شوند.

شاهین‌طبع گفت: تمام هدف و انگیزه من کمک به بسکتبال گرگان است و تلاش خواهم کرد با حمایت مدیران و هواداران بهترین عملکرد را در لیگ امسال داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز