رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

پیش بینی تعداد ۲۲ مانور پدافند غیر عامل در حوزه زیستی طی سال ۹۸ / برگزاری ۵ مانور تاکنون

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۰:۳۰
کد خبر: ۸۹۸۵۵۹
پیش بینی تعداد ۲۲ مانور پدافند غیر عامل در حوزه زیستی طی  سال  ۹۸ / برگزاری ۵ مانور  تاکنون
"عبدالرضابازدار" پیش بینی تعداد ۲۲ مانور پدافند غیر عامل ( میدانی عملیاتی، رزمایش و رومیزی ) در حوزه زیستی در سال ۹۸خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بازداردر جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با بیان برنامه های پدافند غیر عامل سازمان جهاد کشاورزی در حوزه زیستی،اظهار کرد:  سازمان جهاد کشاورزی در تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل استان با مجری و مشاور طرح جامع ، تعامل  و همکاری نزدیکی داشته و در تهیه و تائید دارایی های حوزه غذا و کشاورزی با برگزاری جلسات متعدد با مجری و مشاور طرح سعی درتهیه برنامه ای منظم و مدون  بر اساس مراکز ثقل ( حساس ، مهم و حیاتی) داشته و انجام شده است.

اوافزود:  مهمترین هدف در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل می بایست در نگهداری و مصون سازی زیر ساخت ها و مراکز ثقل استان صورت گرفته و این مهم نیازمند تامین اعتبار ویژه و همکاری تمامی دستگاه ها در این زمینه است.

 بازدار با اشاره به تهدیدات متنوعی  که در حوزه زیستی و امنیت غذایی وجود دارد‌ خواستار تآمین اعتبار ویژه ای در این زمینه  و توجه لازم در مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم شد.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطر نشان کرد: این سازمان در سال ۹۸ تعداد ۲۲ مانور پدافند غیر عامل ( میدانی عملیاتی، رزمایش و رومیزی ) در حوزه زیستی پیش بینی کرده  که تا کنون بیش از  ۵ مانور برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز