معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در دیدار با احزاب سیاسی در پارس آباد;

مطالبه گری احزاب سیاسی موجب تقویت و توسعه استان می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۵۲:۱۳
کد خبر: ۸۹۸۵۷۰
جلسه احزاب و گروههای سیاسی شهرستان پارس آباد با معاونت سیاسی و مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش برنا،جلسه دبیران احزاب و گروههای سیاسی در شهرستان پارس آباد امروز یکشنبه با حضور  معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل ،مدیر کل امور سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ،فرماندار پارس آباn ،معاونان فرمانداری و بخشداران و دبیران احزاب شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار گردید.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه ضمن خیر مقدم به میهمانان استانی و شهرستانی دبیران احزاب ،بخشداران و سایر حضار از مساعدت و همکاری و کمک دبیران احزاب در تمامی زمینه ها ابراز رضایت کرد و گفت: با وجود اینکه دبیران برخی حزب ها در برخی موارد از موضوعات لاینحل مربوط به مسائل و مشکلات سیاسی و  اجتماعی گلایه مند بوده اند اما با اینحال همواره حامی دولت بوده اند.

ماریا موسوی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل نیز ضمن عرض خیر مقدم و ارزوی توفیق برای دولت و حامیان دولت از فرماندار و دست اندرکاران این جلسه تشکر کرد و گفت: دبیران برخی احزاب و حامیان دولت ارتباط مستمر با اداره کل سیاسی استانداری نداشته و مسائل و مشکلات شهرستان را انتقال یا مورد نقد و بررسی و پیشنهاد قرار دهند.

موسوی تصریح کرد: دولت همواره و در هر شرایطی از دبیران و اعضای حزب ها حمایت کرده و پشتیبان آنان در مسائل مختلف خصوصا سیاسی و موضوعات مرتبط میباشد.

ندایی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل از وسیع بودن حوزه معاونت سیاسی سخن گفت و تاکید کرد: ارتباط کاری نزدیکی میان امنیت و سیاست وجود داشته و این دو حوزه از همدیگر تفکیک ناپذیرند.

وی همکاری و همدلی بین مدیران ادارات در جهت رفع موانع را موجب ارتقاء دولت و حامیان آن دانست و گفت: این ارتباط باید هر چه بیشتر تحکیم و تقویت شود.

ندایی به خبر استاندار در خصوص ساخت جایگاه سوخت و همچنین جایگزینی فرودگاه پارس آباد به جای اردبیل درمواقع ضروری و غیرممکن اشاره کرد و افزود: جایگزینی فرودگاه پارس آباد به جای فرودگاه اردبیل در مواقع ضروری و غیرقابل بهره برداری یک خبر خوشحال کننده می باشد.

معاون استاندار اردبیل از فرماندار پارس آباد خواست ضمن کمک و همکاری تنگاتنگ به شهرداری پارس آباد در راستای عمران و آبادانی شهر در مواقع لزوم،خواستار حمایت از حامیان دولت تدبیر و امید و دبیران احزاب در این شهرستان شد و افزود مطالبه گری احزاب موجب توسعه استان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز