اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در قزوین آغاز شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۷:۱۳
کد خبر: ۸۹۸۵۹۲
اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در قزوین آغاز شد
اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان از امروز دوشنبه به میزبانی استان قزوین در استادیوم 15 هزارنفری سردار آزادگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان از امروز دوشنبه به میزبانی استان قزوین در استادیوم 15 هزارنفری سردار آزادگان آغاز شد.این اردو تا ۳۱ شهریورماه در قزوین ادامه خواهد داشت.تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور در این مدت، سه دیدار دوستانه با تیم‌های امید کاسپین، کاسپین بزرگسالان و طلایه داران بویین زهرا برگزار خواهد کرد.

۲۳ بازیکن از سراسر کشور و یک بازیکن از استان قزوین به نام محمدامین سلیمانی به این اردو دعوت شده اند. حامد طلائی، حسین مهدی زاده، علیرضا بسیح، مهدی کرمعلی، حسین کاظمی و حسن مرتضوی از تهران، مسلم طاهرپور از خرم آباد، ایمان محبی از رشت، مهدی هاموری از خوزستان، پویا محمدی از یاسوج، رضا رجایی از کرمان، علی و سیاوش زینل وند از قم، حسن مطوری از دزفول، امیرحسین اسماعیلی از مازندران، رضا جدیری از تبریز، میلاد محمدی از کردستان، شاهین برزگر از کرمانشاه، اسماعیل عرب لو از اصفهان، علی سلیمی از مازندران، حسین مرادی از مازندران و سید امین دهقان از یزد در این اردو حضور یافته اند.

شایان ذکر است نهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۰ تا ۲۱ آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز