رئیس پلیس راه لرستان مطرح کرد:

توصیه های ایمنی برای سفرها در روزهای پایانی تابستان / اکثر تصادفات به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز رخ می دهد

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۱۶:۱۵
کد خبر: ۸۹۸۶۰۳
توصیه های ایمنی برای سفرها در روزهای پایانی تابستان  / اکثر تصادفات به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز رخ می دهد
سرهنگ "مصطفی دالوند" گفت: با توجه به دور پایانی سفرهای تابستانی و پرحجم شدن تردد در جاده ها رانندگان برای حفظ جان خود و سرنشینان، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ  دالوند در گفت وگو با رسانه ها ،اظهار کرد: در هنگام خستگی با توقف در محل ایمن دقایقی استراحت کرده زیرا که خواب آلودگی هنگام رانندگی بسیار فریبنده است و بی آن که احساس شود ناگهان چشم ها را می بندد، حتی یک لحظه خوابیدن در هنگام رانندگی نیز می تواند وقوع حادثه را موجب شود.

اوافزود: اکثر تصادفات به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز رخ می دهد پس توجه به این نکته مهم لازم است که تفاوت زمان رسیدن به مقصد در رانندگی با عجله و شتاب و رانندگی همراه با صبر و حوصله تنها دقایقی است.

سرهنگ دالوند یادآور شد: سرنشینان تمرکز راننده را با مشغول کردن وی به موارد دیگر از بین نبرند زیرا که توجه کامل به رانندگی از مهمترین اصول رانندگی ایمن است.

رئیس پلیس راه لرستان گفت: استفاده کلیه سرنشینان از کمربند ایمنی در طول سفر ضروری بوده زیرا که در تصادفات کمربند ایمنی توانسته جان هزاران نفر را نجات داده و از طرفی کودکان نیز در صندلی مخصوص خود قرار داده شوند و از گذاشتن آنان در ردیف جلو و یا در آغوش گرفتن و یا بستنن با کمربند ایمنی خود اجتناب شود.

او بیان کرد: کارکنان پلیس راه لرستان به طور شبانه روزی در جاده ها حضور داشته و علاوه بر نظارت بر رفتار ترافیکی رانندگان ، خدمات لازم را به هموطنان ارائه خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز