رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس:

توجه به ورزش های همگانی زمینه ساز توسعه ورزش قهرمانی است

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۹:۳۸
کد خبر: ۸۹۸۶۲۵
توجه به ورزش های همگانی زمینه ساز توسعه ورزش قهرمانی است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به لزوم توجه به ورزش های همگانی، افزود: توجه به ورزش های همگانی زمینه ای برای گسترش و توسعه ورزش قهرمانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، عصر امروز با حضور جمعی از فعالین ورزشی، رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس و رئیس و دبیر ورزش های همگانی استان گلستان مراسم معارفه رئیس جدید هیئت ورزش های همگانی گنبدکاووس در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شد.

 رئیس جدید هیئت ورزش های همگانی گنبدکاووس از اعتماد مدیران ورزشی شهرستان و استان به دلیل سپردن این مسئولیت به وی تقدیر کرد و گفت: تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد تا همانند سایر مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی خود در این مسیر نیز در برابر مردم و‌خدا سربلند شوم.

سید محمد حسینی یکی از اهداف خود و همکارانش در هیئت ورزش های همگانی را افزودن ورزش به سبد برنامه ای خانه های مردم دانست و گفت: تلاش ما این است که همگانی کردن ورزش را از خانه و خانواده ها آغاز کنیم.

رئیس جدید هیئت ورزش های همگانی گنبدکاووس با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس دارای موقعیت ویژه ای است که باید ورزش همگانی را در منطقه مرزی داشلی برون گسترش داد، اظهار کرد: این منطقه ظرفیت خوبی برای توسعه ورزش های همگانی دارد.

حسینی ارتباط خوب رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با هیئت های ورزشی را از برجسته ترین نکات شهرستان دانست و گفت: این ارتباطات به گسترش ورزش در گنبدکاووس کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در دوره قبلی هیئت ورزش های همگانی اقدامات خوبی انجام داده است، تصریح کرد: برای موفقیت به نیروی جدید و اقدامات جدی نیازمند بودیم که این انتصاب جدید این هدف را مرتفع ساخت.

حجت الله یوسفی با تاکید بر اینکه گسترش ورزش همگانی مقدمه توسعه ورزش قهرمانی است، خاطر نشان کرد: تجربه ثابت کرده است هر زمان که به ورزش های همگانی توجه شده شاهد افتخارآفرینی بیشتر قهرمانان بوده ایم.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گلستان در این نشست با بیان اینکه هیئت شهرستانی باید با اداره ورزش و جوانان همکاری و ارتباط موثر داشته باشد، افزود: منتظریم تا بعد ازاین، برنامه های بزرگ با محتوای کارآمد را در شهرستان گنبدکاووس شاهد باشیم.

شایان ذکر است که در این مراسم از عباسعلی میرحسینی رئیس سابق هیئت ورزش های همگانی شهرستان گنبدکاووس با حکمی از سوی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان گلستان سید محمد حسینی به سمت رئیس جدید این هیئت منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز