علایی مقدم:ورزش در زندان های استان قزوین توسعه می یابد

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۸:۲۴
کد خبر: ۸۹۸۶۴۳
علایی مقدم:ورزش در زندان های استان قزوین توسعه می یابد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست صمیمی با مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بر لزوم توسعه همه جانبه ورزش در بین کارکنان و همچنین زندانیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنااز قزوین؛عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست صمیمی با محمد علی محمدی مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بر لزوم توسعه همه جانبه ورزش در بین کارکنان و همچنین زندانیان تاکید کرد.در این نشست صمیمی؛علایی مقدم مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین گفت:ورزش یکی از راه های مهم و کم هزینه برای دور کردن جامعه از تشنج و ناهنجاری های اجتماعی است . 
وی توسعه و تعمیم ورزش همگانی و قهرمانی را یکی از وظایف مهم اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و از سازمان زندان ها خواست از ظرفیت و امکانات اداره کل ورزش و جوانان برای اجرای ورزش همگانی در زندان ها استفاده کنند. 
مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان هم در این نشست ،زندان را شهری کوچک دانست و ورزش ،بهداشت و درمان را سه عامل مهم و ضروری در زندان ها برشمرد . 
محمدی گفت:ورزش مهمترین عامل کاهش ناهنجاری های اجتماعی است و توسعه همه جانبه ورزش می تواند زمینه پیشگیری از جرم را در جامعه رقم بزند.وی ، کارکنان ،پرسنل و زندانیان را سه گروه هدف اداره کل زندان های استان درتامین امکانات و خدمات ورزشی ذکر کرد. 
محمدی گفت: هم اکنون رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای در زندان های استان در حال انجام است و با همکاری و نگاه ارزشمند اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بنا داریم در رشته های ورزشی قابل اجرا در زندان؛زمینه توسعه و گسترش ورزش را فراهم کنیم تا ضمن ایجاد شور و نشاط؛در زمینه سلامت روحی و جسمی زندانیان گام های مهمی برداریم.

علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه ضمن اعلام آمادگی این اداره کل برای هرگونه همکاری در خصوص توسعه ورزش در بین کارکنان وهمچنین زندانیان؛ابراز امیدواری کرد این مهم به زودی در زندان های استان صورت پذیرد تا توسعه ورزش را در بین تمامی اقشار جامعه شاهد باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز