مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد:

تردد ۱۰ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی در ۱۳ روز

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۵:۳۹
کد خبر: ۸۹۹۰۰۱
تردد ۱۰ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی در ۱۳ روز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی از ۱۰ تا ۲۳ شهریور ماه تردد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه و به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به تردد و ورود و خروج افراد ایرانی و غیرایرانی از پایانه مرزی خسروی از زمان بازگشایی مرز اظهار داشت: از ۱۰ تا ۲۳ شهریور ماه ۱۰ هزار و ۸۷۴ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند که ۴۵۳۸ نفر وارد و مابقی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت بیشترین تردد با ۱۱۰۹ نفر ورود و خروج مربوط به ۱۵ شهریور ماه است، افزود: در این روز تردد ایرانیان هفت نفر ورود، ‌ ۳۰۲ نفر خروج و غیرایرانی ۳۰۰ نفر ورود و ۵۰۰ نفر خروج گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در ۲۲ شهریور ماه در مجموع ۶۷۹ ایرانی و غیرایرانی از پایانه مرزی خسروی وارد و ۳۹۹ نفر خارج شده‌اند گفت: در این روز در مجموع ۲۵۶ نفر ایرانی و ۸۲۲ نفر غیرایرانی از مرز خسروی تردد کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در ۲۳ شهریور ماه در مجموع ۱۰۰۶ ایرانی و غیرایرانی از مرز خسروی تردد کرده‌اند، عنوان کرد: در این روز ۱۵۵ ایرانی و ۸۵۱ غیرایرانی از خسروی تردد کرده‌اند و در مجموع ۵۴۲ نفر وارد و ۴۶۴ نفر خارج شده‌اند.

کرمی با اشاره به اینکه از ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه به ترتیب ۶۶۸، ۷۴۱، ۶۰۳، ۶۴۲، ۹۳۹ و ۱۱۰۹ نفر از این مرز تردد کرده‌اند گفت: از ۱۶ تا ۲۱ شهریور ماه نیز به ترتیب ۷۳۲، ۶۳۰، ۷۶۳، ۳۸۶، ۶۲۳ و ۹۵۶ نفر از مرز تردد کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز