استاندار مازندران در نشست وزیر علوم، با اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری:

دانشگاه امروز بیش از هر زمان دیگر باید تکلیف محور و هدفمند فعالیت کند

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۳:۵۰
کد خبر: ۸۹۹۰۳۶
دانشگاه امروز بیش از هر زمان دیگر باید تکلیف محور و هدفمند فعالیت کند
استاندار مازندران در نشست وزیر علوم، با اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: دانشگاه امروز بیش از هر زمان دیگر باید تکلیف محور و هدفمند فعالیت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری دیدار کرد.

احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، که در این دیدار وزیر علوم را همراهی می‌کرد، گفت: در شرایط تحریمی و تحمیلی کنونی به کشور، دانشگاه باید خود را با شرایط و مشکلات و مسائل روز جامعه سازگار کند و پای کار بیاید و در صدد برآوردن نیاز جامعه برآید.

وی افزود: اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر در حوزه اصلاح برنج و توسعه اقلام پر محصول که با اتکا به پژوهش‌های دانشگاهی صورت گرفته، مثبت بوده است.

حسین‌زادگان ادامه داد: دانشگاه امروز بیش از هر زمان دیگر باید تکلیف محور و هدفمند فعالیت کند و نباید صرفا هزینه محور باشد، انتظار ما از وزارت علوم ارائه بسته‌های حمایتی مطلوب برای دانشجویان استان ها و زیرساخت های اشتغال زایی در دانشگاه‌هاست.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش گفت: صنعت غذایی و کشاورزی یکی از دغدغه‌های کشور است و باید دانشگاه برای بهبود کشت، افزایش تولید، کیفیت‌سازی محصولات کشاورزی و ارائه مشاوره‌های تخصصی به کشاورزان تلاش بیشتر کند.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: مازندران را خط مقدم کشاورزی کشور و ارتباط دانشگاه‌های کشاورزی با کشاورزان باید بیشتر شود و وظیفه ما و دانشگاه نیز فراهم کردند این شرایط است.

photo_۲۰۱۹-۰۹-۱۷_۱۰-۴۷-۰۰

نظر شما