با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ؛

طرح‌های نیمه‌تمام اشتغال روستایی و عشایری حمایت می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۰:۴۵
کد خبر: ۸۹۹۰۵۵
طرح‌های نیمه‌تمام اشتغال روستایی و عشایری حمایت می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اعلام کرد: با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت تسهیلات متمم، طرح‌های نیمه‌تمام اشتغال روستایی و عشایری این استان حمایت می‌شود.

به گزارش برنا،قاسم رحیمی گفت: در دیدار  استاندار با وزیر و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر این تصمیم، مقرر شد که اعتبار ویژه‌ای برای استان از محل اجرای طرح یارانه دستمزد به منظور پرداخت ۳۰ درصد دستمزد پرداختی کارفرمایان در صورت جذب دانش آموختگان دانشگاهی اختصاص یابد.

وی همچنین با اشاره به موافقت محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اختصاص یارانه سهم دولت برای طرح اشتغال فراگیر، افزود: افزایش مبلغ اعتبارات تفاهم نامه مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صندوق کارآفرینی در استان اردبیل نیز مورد موافقت قرار گرفت.

رحیمی همچنین با اشاره به اختصاص اعتبار مکمل جهت تخریب و احداث ساختمان جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در دیدار مسئولان استان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در جلسه امروز که در تهران برگزار شد، اختصاص اعتبارات عمرانی به منظور توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل نیز مورد موافقت قرار گرفت.

وی همچنین از تخصیص اعتبار ملی برای تکمیل و اتمام پروژه سایت اورژانس اجتماعی بهزیستی استان خبر داد و گفت: تخصیص اعتبار ویژه برای توسعه برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای پیشگیری آسیب‌های اجتماعی با ایجاد و گسترش مراکز مشاوره‌ پیش از ازدواج و ترک اعتیاد نیز از جمله ثمرات جلسه امروز مدیران استان اردبیل با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه اکبر بهنامجو استاندار اردبیل طی جلسه‎ای در تهران با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون وی، نیازهای دستگاه‌های زیر مجموعه این وزارتخانه را بررسی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز