در مجمع انتخاباتی استان اردبیل مطرح شد؛

جوهری: ورزش زورخانه‌ای نماد هویت و تاریخ ایرانیان است

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۹۹۰۶۰
رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت :استان اردبیل یکی از استان های موفق در ورزش زورخانه ای و پهلوانی است که درسال های اخیر رشد و پیشرفت خوبی را کسب کرده است .

به گزارش برنا،مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور ، آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و اعضای مجمع این هیأت در سالن کنفرانس رضازاده برگزار شد.

دراین جلسه مجتبی جوهری گفت : ورزش زورخانه‌ای نماد هویت و تاریخ ایرانیان است که برای ترویج و توسعه این ورزش نباید منتظر ایجاد زورخانه باشیم.
رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ضمن ابراز رضایت از ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل خاطرنشان کرد: استان اردبیل یکی از استان های موفق در ورزش زورخانه ای و پهلوانی است که درسال های اخیر رشدو پیشرفت خوبی را کسب کرده است .
 
او به لزوم توسعه و ترویج ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: توسعه کمی و کیفی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی لزوما نیازمند زورخانه نیست بلکه این ورزش را باید در بین خانواده‌ها و اماکن ورزشی و فضاهای عمومی ترویج دهیم.
 
رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه تمامی خانواده‌های ایرانی باید با این ورزش که هویت دینی و ملی ماست آشنا شوند، بیان داشت: تربیت نیروی انسانی در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در اولویت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز