تا پایان مرداد‌ماه ۵۳۸۰۰۰ برگ جریمه در آذربایجان‌غربی اعمال شده است

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۳:۵۵
کد خبر: ۸۹۹۰۸۵
تا پایان مرداد‌ماه ۵۳۸۰۰۰ برگ جریمه در آذربایجان‌غربی اعمال شده است
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان مرداد‌ماه امسال بیش از ۵۳۸۰۰۰ برگ جریمه در استان صادر شده است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ عباس فرمانی گفت: هم‌اکنون ۸۲۰هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه در استان آذربایجان‌غربی در حال تردد هستند که با توجه به جمعیت حدود ۳.۲میلیون نفری، بازای هر ۴ نفر یک وسیله نقلیه در استان وجود دارد که این آمار در ارومیه به عنوان مرکز استان بازای هر ۳ نفر یک دستگاه خودروست.

وی در مورد آمار تصادفات ۵ ماهه استان هم گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد، ۵۱ نفر فوتی در تصادفات درون شهری استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴ درصدی داشته ضمن اینکه ۴۰۹۳ مجروح در تصادفات و ۲۲هزار و ۴۰۰تصادف خسارتی نیز در استان رخ داده است که بترتیب ۵ و ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی صدور برگ‌های جریمه اظهار کرد: طی ۵ ماه نخست امسال، ۵۳۸هزار و ۵۰۰ برگ اعمال قانون در استان صادر شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی افزود: ۵ شهرستان ارومیه، خوی، بوکان‌، میاندوآب و مهاباد بیشترین معضلات ترافیکی را در استان دارند ضمن اینکه استان از نظر تعداد تصادفات رتبه دهم کشور است.

فرمانی عامل اصلی تصادفات در استان را ۳ عامل عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز