معاون بنیاد مسکن :

تعامل مطلوب دستگاه ها عاملی مهم در تسریع توسعه روستاهاست

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۹:۵۵
کد خبر: ۸۹۹۱۷۰
تعامل مطلوب دستگاه ها عاملی مهم در تسریع توسعه روستاهاست
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تعامل مطلوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان و استانداری، روند توسعه روستاها را سرعت بخشیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا شاملو در جلسه مشترک بررسی وضعیت روستاهای شهرستان‌های ایجرود و ماه‌نشان به اقدامات مثبت و ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سطح روستاها اشاره کرد و افزود: با توجه به تعامل و هماهنگی‌های لازم بین بنیاد مسکن استان، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اقدامات مطلوبی در این منطقه به‌ویژه در زمینه منظومه‌های روستایی و جذب اعتبارات قیر یارانه‌ای انجام شده است.

وی به مطالعات منظومه‌های روستایی در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: منظومه‌های روستایی به‌عنوان طرحی که ماهیت یکپارچه و فرابخشی دارد، هم‌اکنون در استان زنجان به صورت پایلوت در حال انجام است و طی ماه‌های آینده به پایان خواهد رسید.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش مضاعف این نهاد انقلابی در خصوص آبادانی روستاها و زدودن محرومیت از چهره روستاها به‌ویژه در شهرستان ایجرود، اظهار کرد: توسعه روستاها امری ضروری است؛ چرا که خالی شدن روستاها از جمعیت از عوامل اصلی مشکلات کشور به‌شمار می‌آید.

وی به بازنگری طرح هادی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌حل‌ها اولویت‌بندی روستاها است و می‌توان گفت بازنگری‌ها گاهی نیاز به تغییرات عمده ندارد و مشکلات مردم در این زمینه قابل حل است.

شاملو به ایمن‌سازی در روستاها و خسارت‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر در سطح استان اشاره و اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با رایزنی‌های صورت گرفته به خوبی توانسته اعتبارات و تسهیلات خوبی در این زمینه جذب کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز