پایان مسابقات بانوان شمشیربازی جوانان کشور با قهرمانی آذربایجان‌غربی

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۶:۳۵
کد خبر: ۸۹۹۳۵۲
پایان  مسابقات بانوان شمشیربازی جوانان کشور با قهرمانی آذربایجان‌غربی
مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور در ارومیه و در قسمت بانوان با قهرمانی آذربایجان غربی به پایان رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور در قسمت بانوان بعد از ۳ روز رقابت در ارومیه به پایان رسید و تیم آذربایجان‌غربی با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

در این مسابقات یزد با ۲ طلا، یک نقره و ۵ برنز نایب قهرمان شد و تیم اصفهان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز سوم شد ضمن اینکه تهران، گیلان و مازندران بترتیب چهارم تا ششم شدند.

در اسلحه فلوره و در بخش انفرادی، هانیه خوشخواهی شمشیرباز جوان ارومیه‌ای از آذربایجان‌غربی در دیدار فینال با پیروزی ۱۵ بر ۹ برابر فاطمه زارع از تهران بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد و زهرا کارگرشریف‌آباد از یزد و تینا مسکنی از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در بخش تیمی نیز، تیم تهران برابر آذربایجان‌غربی در فینال ۴۵ بر ۴۲ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت، آذربایجان‌غربی با ترکیب هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی، زهرا حیدرزاده و هلیا اسمعیل زاده مدال نقره را کسب کرد و یزد و اصفهان هم مشترکا سوم شدند.

در اسلحه اپه و در مسابقات انفرادی، نیز مائده رضایی از اصفهان مدال طلا را از آن خود کرد، مبینا بافراست از آذربایجان‌غربی بر سکوی دوم ایستاد و عطیه‌السادات دشتخوش از یزد و الینا حسن‌پور از مازندران بر سکوی سوم مشترک جای گرفتند.

در بخش تیمی نیز تیم آذربایجان‌غربی با ترکیب مبینا بافراست، زهرا مرد، سما کشی آده و فاطمه احمدی در دیدار فینال با نتیجه ۴۵ بر ۳۶ تیم قدرتمند اصفهان را از پیش روی برداشتند و مدال طلا را از آن خود کرد و یزد و تهران نیز مشترکا سوم شدند.

و در اسلحه سابر، شیدا عالمی از یزد قهرمان شد، آیدا حاجی‌باقی‌آبادی از یزد بر سکوی دوم ایستاد و آیسا صدیقی از یزد و فاطمه رفیعی از گیلان مقام مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش تیمی تیم یزد به مقام قهرمانی دست یافت، تیم گیلان عنوان دوم را کسب کرد و اصفهان و آذربایجان‌غربی مشترکا سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز