بازوند در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه؛

تقاضا داریم معاون اول قوه قضاییه به پرونده گلیم و گبه و اصلاح قوانین مرزی کرمانشاه کمک کند

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۶:۰۶
کد خبر: ۸۹۹۵۷۰
تقاضا داریم معاون اول قوه قضاییه به پرونده گلیم و گبه و اصلاح قوانین مرزی کرمانشاه کمک کند
استاندار کرمانشاه گفت: دو نکته را از حاج آقا اژه ای تقاضا دارم که در بحث پرونده گلیم و گبه و دیگری هم نیازمند اصلاح یک سری قوانین هستیم که استان کرمانشاه به دلیل همسایگی خوبی که با یک بازار خوب که درعراق وجود دارد می تواند به توسعه این استان کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان، اظهار کرد: تقدیر و تشکر دارم از شورای قضایی استان و باید به استحضار حاج آقا اژه ای برسانم که این برادران عزیز انصافا در برون رفت چالش های استان طی این مدت نهایت همکاری را داشتند و جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنم و الحمدلله در استان یک هماهنگی و همدلی بسیار خوبی تحت محوریت نماینده معزز و بزرگوار ولی فقیه که خداراشکر روز به روز به دنبال این هستیم که بر همه این چالش ها فائق بیاییم.

او افزود: ما در بحث زلزله یک چالش بزرگ ملی بود که ما شاهد این بودیم در دستگاه قضا دوستان مان از روز نخست پای کار بودند، جناب آقای عدالتخواه و همکاران شان ما را حمایت کردند، بخصوص رئیس دادگستری و دادستان محترم سرپل ذهاب همواره همکاری کردند که تقدیر و تشکر می کنم.

بازوند اضافه کرد: از اتفاقات دی ماه 96 کار بسیار ارزشمندی انجام دادند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

او گفت: در بحث آسیب های اجتماعی که فرصت نیست بگوییم جا دارد از همه عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

او اظهار کرد: در حوزه مسائل توسعه و پیشرفت هم انصافاً دوستان بصورت ویژه همکاری می کنند، بخصوص در بحث رونق تولید، پروژه ها و طرح های اقتصاد مقاوتی و حمایت از سرمایه گذاری در راستای ایجاد اشتغال و برون رفت از بحث بیکاری  که یکی از معضلات جدی ما است که این عزیزان همکاری بسیار خوبی دارند و من صمیمانه از همه تقدیر و تشکر می کنم.

استاندارکرمانشاه بیان کرد: آرزوی موفقیت و سربلندی دارم خدمت برادر عزیزم آقای دکتر توسلی زاده که از خانواده های بسیار محترم و خوشنام و از قضات بسیار ارزشمند هست و خوشبختانه بومی استان هم هست و استان را کاملا می شناسد و این یک حرکت بسیار رو به جلویی را می تواند به ایشان ببخشد و ما آرزو داریم که موفق و تندرست  باشند و قطعا بنده هم بعنوان نماینده عالی دولت در خدمت این عزیزان هستم.

بازوند ادامه داد: از حضور همه عزیزانی هم که امروز زحمت کشیدند در این مراسم تکریم حضور پیدا کردند، ائمه محترم جمعه، شورای تامین، مجمع نمایندگان استان و همه عزیزان هم صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: دو نکته را از حاج آقا اژه ای تقاضا دارم که در بحث پرونده گلیم و گبه و دیگری هم نیازمند اصلاح یک سری قوانین هستیم که استان کرمانشاه به دلیل همسایگی خوبی که با یک بازار خوب که درعراق وجود دارد می تواند به توسعه این استان کمک کند و اگر این اصلاح صورت بگیرد کمک شایانی به استان می شود و بابت همه این ها تقدیر و تشکر دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز