راه اندازی دومین مدرسه اشتغال کشور در گلستان

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۰:۱۵
کد خبر: ۸۹۹۵۹۸
راه اندازی دومین مدرسه اشتغال کشور در گلستان
دومین مدرسه اشتغال کشور با ظرفیت پذیرش یکصد دانشجو با هدف توجه ویژه به حل مشکل اشتغال و کارآفرینی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی امروز چهارشنبه در گرگان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون پژوهشی دانشگاه گلستان در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: نزدیک کردن عرضه توزیع و تقاضا، برطرف کردن نیاز صنعت از دانش آموختگان دانشگاهی و فراهم کردن شرایط خدمت در محل زندگی از اهداف اصلی این مدارس است.

حسین  مومنی اظهار داشت: دانشجویان باید بتوانند بعد از تحصیل، دانش به دست آورده خود را برای ایجاد ثروت به‌کار بگیرند که این مدرسه، بخشی از مسیر رسیدن به این مراحل را هموار کرده و در حل مشکل اشتغال نقش‌آفرین خواهد بود.

وی افزود: دانشجویان مجهز به علم و دانش کافی هستند اما با توجه به نداشتن ایده نوآورانه و آشنا نبودن به صنعت ، نمی توانند شرایط کار متناسب با تخصص و پایدار را برای خود فراهم کنند.

معاون دانشگاه گلستان ادامه داد: این مدارس، دانش آموختگان دانشگاه را با نیازهای اصلی جامعه آشنا کرده و آن ها را آماده حضور در بخش های گوناگون تولید و صنعت خواهد کرد.

اولین مدرسه اشتغال کشور توسط دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شد و طبق اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پس از گلستان، این مدرسه در استان های خراسان رضوی، همدان و سیستان و بلوچستان نیز راه اندازی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز