استاندار قزوین:

امنیت و آموزش در کنار هم توسعه پایدار کشور را رقم می‌زنند

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۸:۱۹
کد خبر: ۸۹۹۶۵۵
امنیت و آموزش در کنار هم توسعه پایدار کشور را رقم می‌زنند
استاندار قزوین گفت:امنیت و آموزش از مهمترین عوامل توسعه پایدار کشور هستند و در کنار هم رفاه و آسایش شهروندان را به ارمغان خواهند آورد.

به گزارش خبرنگاربرنا از قزوین؛هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین روز چهارشنبه در آیین نواخته شدن زنگ نشاط در ستاد فرماندهی انتظامی قزوین، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: امروزه نیروی انتظامی نماد امنیت در کشور است و هر زمانی که نیروی انتظامی قدرت و اقتدار بیشتری از خود نشان داده، امنیت در جامعه شکل پررنگ‌تری به خود گرفته است.
 وی اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی امروز مدیون خون شهدا و رشادت های دلیر مردان در نیروی انتظامی است و باید همه اقشار جامعه قدردان این نعمت ارزشمند باشند.
 جمالی پور با بیان اینکه امروز کشور در یک جنگ نرم قرار دارد، افزود:در گذشته تهدید کشور با استفاده از ابزار جنگی بود ولی امروز تهدید دشمن به ناکارآمد کردن نظام‌های اداری و حکومتی تبدیل شده است و همه باید با دشمن شناسی هوشیارانه برای مقابله با این تهدیدات اقدام کنیم.  
 استاندار قزوین با بیان اینکه کشور در شرایط سختی قرار دارد، گفت: دشمنان هویت دینی و اجتماعی ایران اسلامی را هدف قرار داده اند به همین دلیل لازم است مدارس، دانش آموزان، معلمان، مدیران و والدین هوشیاری خود را در این زمینه حفظ کنند.وی با تاکید بر حفظ انسجام و وحدت ملی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه دغدغه خدمت به مردم در همه دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و با این مدل می‌توان بر تهدیدات دشمنان غلبه کرد.
استاندار افزود:باید اختلاف سلایق را کنار گذاشت و برای خدمت رسانی به مردم و ساخت ایرانی آباد و مستقل تلاش نمود.  
 جمالی پور با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در خلق امنیت پایدار، یاد آور شد: پلیس و نیروی انتظامی پناهگاه و خدمتگزار مردم بوده و همواره با عملکرد مطلوب خود توانسته اند اعتماد مردم به نظام را افزایش دهند.
 وی گفت: باید با تقویت اعتماد عمومی به نظام و تامین امنیت اجتماعی گام‌های بلندی را برای خدمت رسانی به مردم و افزایش سرمایه‌های اجتماعی برداشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز