مدیران برای ترویج فرهنگ ورزش در مناطق روستایی تلاش کنند

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۱:۴۵
کد خبر: ۸۹۹۶۷۲
مدیران برای ترویج فرهنگ ورزش در مناطق روستایی تلاش کنند
فرماندار شهرستان آوج گفت:مدیران حوزه ورزش با برنامه‌ریزی درست و شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای بومی و محلی برای ترویج فرهنگ ورزش در مناطق روستایی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛نصرت الله علیرضایی فرماندار آوج روز چهارشنبه در دیدار با سعید افتخاری رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان، افزود:در جامعه جدید توجه به عنصر بدن و جسم و سرمایه گذاری در این حوزه با هدف تربیت، کنترل و مدیریت بدن یک ارزش اساسی و کلیدی است.
 وی افزود:همین توجه به جسم و مدیریت بدن است که ورزش را به عنوان یک ارزش اساسی به سبد خانواده‌ها وارد کرده و اقتصاد و صنعت ورزش را شکل داده است.
 فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد:باید بپذیریم که فرهنگ ورزش هنوز در جامعه ایرانی جای خود را آنچنان که باید باز نکرده است اگرچه رگه‌ها و علائمی از توجه به ورزش را می‌توان در خانواده‌های شهری مشاهده کرد.
 علیرضایی بیان داشت:در فرهنگ روستایی، جوانان بیشتر به عنوان نیروی کار شناخته می‌شوند و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت آنها هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است.
 وی گفت:با توجه به این واقعیت فرهنگی و اجتماعی باید بپذیریم که هنوز در ابتدای راه هستیم و از برنامه ریزی و تلاش در این مسیر نباید ناامید شویم.
 این مسئول افزود:برگزاری مسابقات ورزشی در مناطق مختلف و تجلیل از تیم‌های برگزیده می‌تواند در بلندمدت نگاه و توجه خانواده‌ها و ساکنان این مناطق را به امر ورزش تغییر دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز