مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان:

برگزاری ویژه برنامه «نسیم مهربانی» در مناطق سیل زده استان

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۰:۵۵
کد خبر: ۸۹۹۶۸۳
برگزاری ویژه برنامه «نسیم مهربانی» در مناطق سیل زده استان
فرشته طهماسبی گفت: طرح تابستانه امداد فرهنگی در مناطق سیل زده، با عنوان «نسیم مهربانی» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان همزمان با فصل تابستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ طهماسبی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری ویژه برنامه «نسیم مهربانی»، اظهار کرد: سیل فروردین ماه اثراث مخرب مادی و معنوی به همراه داشت و ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی جهت کاهش استرس بعد از بحران به ویژه در میان کودکان این مناطق بسیار محسوس بود. به همین منظور پس از اجرای موفق طرح های «بهار مهربانی»، «بهار مهربانی در بهار قرآن»، ویژه برنامه «نسیم مهربانی» تابستان سال جاری توسط اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان در مناطق مختلف شهرستان های سیل زده استان برگزار شد.

اوافزود: نسیم مهربانی، شامل اجرای فعالیت های فرهنگی متنوع و شاد از جمله نمایش های عروسکی، قصه گویی، معرفی کتاب، مسابقات نقاشی و ورزشی برای کودکان و نوجوانان بود و طی آن به تمامی شرکت کنندگان اقلام فرهنگی  اهدا شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و حمایتی در مناطق سیل زده استان، بیان کرد: طرح «مهربانی در مهر» به منظور تهیه نوشت‌افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده، نیز با جدیت و موفقیت نظیر دیگر طرح های اجرا شده از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در  مناطق بحران دیده، اجرا خواهد شد.

برپایه این خبر؛ محلات سیل زده حاشیه خرم رود ، در شهر خرم آباد اولین ایستگاه برنامه "نسیم مهربانی" بود.

همچنین نسیم مهربانی در بخش درب گنبد ، شهرستان کوهدشت در حرم مطهر امام زاده محمد(ع) ،روستای های سیل زده و محروم بخش های «زز و ماهرو» و «زلقی»  شهرستان الیگودرز در روستای سیل زده «چم پلک»  شهرستان چگنی و در روستای « دم رودعلیا » ،بخش معمولان به اجرا در آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز