مکمل های دارویی غیر مجاز، خط قرمز ما هستند

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۸:۱۱
کد خبر: ۸۹۹۷۰۰
مکمل های دارویی غیر مجاز، خط قرمز ما هستند
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در هر ورزشی به مکمل ها دارویی نیاز است ولی مکمل های غیر مجاز، خط قرمز ما هستند و باید از مصرف آن ها جلوگیری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی نصیبی در مجمع عمومی سالیانه هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی در رشته بدنسازی و پرورش اندام، استانی قهرمان پرور است و قهرمانان این استان در مسابقات کشوری بر روی سکو ها می‌درخشند.

وی ضمن تشکر از زحمات بکاییان، رئیس سابق این هیئت افزود: سروش پورآزاد نیز در زمان سرپرستی خود در این هیئت، خالصانه کار کرد و همینطور از زمان ریاست او، روز به روز شاهد رشد این رشته در استان هستیم.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: تغییرات مثبتی در هیئت خراسان رضوی اتفاق افتاده و هیئت استان بسیار فعال است، همچنین امیدوارم به زودی استان در قهرمان پروری نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

نصیبی در خصوص فعالیت شهرستان ها بیان کرد: از شهرستان ها می‌خواهیم که دقت بیشتری بر روی باشگاه های خصوصی داشته باشند چرا که این موضوع می‌تواند نقش موثری در استان داشته باشد.

نصیبی در بحث مکمل های دارویی نیز گفت: متاسفانه مکمل های تقلبی زیادی در بازار موجود شده و افراد سود جو نیز از این فرصت استفاده می‌کنند و مشکلات زیادی گریبان جوانان جامعه را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در هر ورزشی به مکمل ها دارویی نیاز است ولی مکمل های غیر مجاز، خط قرمز ما هستند و باید از مصرف آن ها جلوگیری کنیم. ما با همکاری ادارت کل، تعدادی از باشگاه های متخلف را پلمپ کردیم و به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در خصوص بحث بیمه تکمیلی عنوان کرد: در بحث بیمه تکمیلی نیز صندوق حمایت از قهرمانان تشکیل شده که ورزشکاران با حکم قهرمانی می‌توانند از مزایای این صندوق بهره ببرند.

نصیبی در خصوص حمایت از هادی چوپان که به تازگی در رقابت های جهانی درخشیده است نیز گفت: فدراسیون در سطح آماتور قرار دارد و هادی چوپان به سطح حرفه ای رسیده و متاسفانه دست فدراسیون برای حمایت از او بسته است ولی هر خدمتی که بتوانیم در جهت رشد و تعالی هادی چوپان و دیگر قهرمانان انجام می‌دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز