با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل؛

کارگاه آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از طلاق در اردبیل برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۴۳:۵۶
کد خبر: ۸۹۹۷۲۵
کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی و پیشگیری از طلاق از سلسله نشست های تحکیم بنیان خانواده در اردبیل برگزار شد .

به گزارش برنا،از سلسله نشست های تحکیم بنیان خانواده ،آموزش مهارت های زندگی و پیشگیری از طلاق با حضور آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و سرهنگ مهدی زاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان ، به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، سازمان بسیج ورزشکاران، وکلا و حقوقدانان ، موسسه مردم نهاد پیوند مهربانی جامعه زینب(س) استان اردبیل ، انجمن اسپوکس و قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) در سالن کنفرانس رضازاده اردبیل برگزار شد .

دراین جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ضمن قدردانی از سازمان بسیج ورزشکاران استان که همواره در راستای حفظ تحکیم خانواده ها تلاش می کنند افزود : درحال حاضر یکی از آسیب های اجتماعی بحث طلاق است که متاسفانه در طی ده سال اخیر رشد کرده است که برای حفظ بنیان خانواده ها باید همگان تلاش کنیم .
آقاخانی بیان کرد: مراجعه به مشاوران باید علاوه براینکه قبل از ازدواج صورت گیرد باید حین ازدواج هم انجام شود چرا که مشاوره خوب می تواند در انتخاب درست و رفتار صحیح موثر باشد .
درادامه جعفری زارع کارشناس خانواده با بیان اینکه باید همواره برای تحکیم بنیان خانواده ها تلاش کنیم، گفت: در زندگی مشترک نباید به طرفین ضرر معنوی و مادی وارد شود چراکه باید فضای خانواده گرم و صمیمی باشد .
او افزود: خانواده توحیدی با محوریت انسانی دارای حریم است که جوانان باید بدانند بعد از ازدواج از خود محوری خارج می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز