با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه؛

۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه مهر در پاوه افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۱:۰۱
کد خبر: ۹۰۰۰۷۹
۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه مهر در پاوه افتتاح شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند، درصورتی که این نیاز گسترده تر ادامه پیدا کند باقی زیرساخت هایی که در این منطقه فراهم شده را هم تکمیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر پاوه، اظهار کرد: 192 واحد مسکونی از پروژه مهر تعاونی چهار را توانستیم افتتاح کنیم، یک بخشی از یک پروژه ای است که انشاالله باقی آن حدود 402 واحد است در ادامه مسیر با توجه به پیشرفت 93درصدی که دارد در ماه آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

شریعتمداری افزود: تا کنون نزدیک به 16 میلیارد تومان برای این کار هزینه شده تا سال 92 مقدمات این کار فراهم شده بود اما تعطیل شده بود و به همت جناب آقای استاندار و مسئولان محلی مجدد این پروژه آغاز به کار کرد، متقاضیان آن شناسایی  شد و تعاونی چهار مسئولیت آن را به عهده گرفت و امروز به اینجا رسیده ایم که بخشی از آن به مردم شریف پاوه تحویل داده شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند، درصورتی که این نیاز گسترده تر ادامه پیدا کند باقی زیرساخت هایی که در این منطقه فراهم شده حدود ششصد واحد دیگر هم ممکن است در ادامه این پروژه تکمیل شوند ولی برای این پروژه هنوز متقاضی وجود ندارد.

او بیان کرد: در کل کشور هم 450هزار واحد مسکونی نیمه تمام با تعهد وزیر محترم راه و شهر سازی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و 400 هزار واحد جدید در دست ساخت به وسیله شرکت های مهندسی مختلف خصوصا تعاونی ها که انشالله به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز