کمیته ملی المپیک ۷۰ درصد بودجه مصوب فدراسیون‌ها را پرداخت کرده است / شنبه، اعلام موضع رسمی ایران در خصوص محرومیت جودو

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۵:۳۲
کد خبر: ۹۰۰۱۹۷
دبیر کمیته ملی المپیک با اشاره به پرداخت ۷۰ درصد بودجه مصوب فدراسیون های ورزشی تا به امروز از مشخص شدن موضع رسمی ورزش ایران در خصوص محرومیت جودو کشورمان خبرداد.

 به گزارش برنا آذربایجان غربی، کیکاووس سعیدی که برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات کاراته این استان به ارومیه سفر کرده است، گفت: ورزشکاران کشورمان تا به امروز 8 سهمیه ورودی المپیک را کسب کرده اند و تا 3 ماه مانده به المپیک نیز شانس کسب سهیمه های بیشتر وجود دارد با این حال بنا داریم، یک کاروان کیفی را برای کسب بهترین نتیجه به المپیک اعزام خواهیم کرد.

وی یکی از مشکلات ورزش را وقوع جنگ اقتصادی توسط دشمنان بیان و خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات مالی، وضعیت ورزش کشور قابل قبول است و از 26 میلیارد بودجه مصوب کمیته ملی المپیک برای فدراسیون های ورزشی تا به امروز ۷۰ درصد به فدراسیون ها پرداخت و ظرف چند ماه آینده 20 درصد دیگر پرداخت خواهدشد.

سعیدی در مورد محرومیت رشته جودو نیز گفت: روز شنبه اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد و در این جلسه موضع رسمی خود را اعلام خواهیم کرد، با این حال تلاشمان را برای رایزنی و دیپلماسی ورزشی برای جلوگیری از محرومیت و مشکل برای ورزش کشورمان انجام خواهیم داد.

دبیر کمیته ملی المپیک در مورد اولین حضور کاراته در المپیک گفت: با ورود این رشته به المپیک، کاراته ایران وارد مرحله جدیدی شده و با توجه به شرایط کاراته ایران، باید تلاش بیشتری برای درخشش در بزرگترین مسابقات جهانی انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز