حضور ۱۱ کشور در پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی وحدت و دوستی کاراته ارومیه

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۵:۴۸
کد خبر: ۹۰۰۱۹۸
پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی وحدت و دوستی کاراته ارومیه با حضور 700 کاراته کا از 11 کشور جهان از فردا آغاز خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جواد سلیمی در خصوص مسابقات پانزدهمین دوره وحدت و دوستی کاراته که از فردا جمعه در سالن 6000 نفری ارومیه آغاز خواهدشد، گفت: این مسابقات با حضور بیش از 700 کاراته کا و هیات همراه در 3 بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهدشد که از این جمع، 200 ورزشکار خارجی از 11 کشور ایران، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، عراق، افغانستان، هند و نخجوان به همراه 2 تیم از آذربایجان غربی به رقابت خواهندپرداخت.

وی ادامه داد: برای قضاوت این مسابقات، ۳۵ داور از ۲۰ کشور از جمله ۱۵ داور المپیکی نیز حضور خواهندداشت.

رییس هیات کاراته آذربایجان غربی درخصوص جوایزنقدی مسابقات نیز اظهارکرد: به نفرات برتر رده سنی نوجوانان و جوانان ۲۰۰ یورو برای نفر اول، ۱۰۰ یورو برای نفر دوم و ۵۰ یورو برای نفر سوم و در رده سنی بزرگسالان ۱۰۰۰ یورو برای نفر اول ۵۰۰ یورو برای نفر دوم و ۲۰۰ یورو برای نفر سوم اهداخواهدشد.

سلیمی با اشاره به تیم ملی کاراته که فردا جمعه وارد ارومیه خواهندشد گفت: جز 2 ملی پوش تیم ملی کاراته که در شیلی حضور داشت، سایر ملی پوشان کاراته در ارومیه حضورخواهندداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز