پایان مسابقات رنکینگ کشوری تیر و کمان در طرقبه

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۴:۱۹
کد خبر: ۹۰۰۶۵۱
پایان مسابقات رنکینگ کشوری تیر و کمان در طرقبه
رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: چهارمین دوره مسابقات کشوری تیراندازی با کمان یادبود زنده‌یاد راضیه شیرمحمدی در مجموعه آزادی طرقبه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمود کریم زاده در این خصوص اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات کشوری تیراندازی با کمان با حضور ۷۸ نفر از مردان و زنان در بخش ریکرو و ۶۰ نفر در بخش کامپوند طی روز های پنج شنبه و جمعه، 28 و 29 شهریورمله در طرقبه برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات در بخش کامپوند علی سینا منشازاده از کرمان به مقام نخست دست یافت و جابر خوشگرد از البرز و حمزه نکویی از کرمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی ادامه داد: در بخش بانوان این رشته نیز شیرین ریحانی و الهه رجایی از خراسان رضوی اول و دوم شدند و سوگند حداد از البرز مقام سوم را کسب کرد.

کریم زاده اضافه کرد: در بخش ریکرو مردان نیز نادر منوچهری از چهار محال و بختیاری بر سکوی نخست ایستاد، سعید پناهی از اصفهان به مقام دوم رسید و شروین اسدزاده از تهران به مقام سوم دست یافت.

وی بیان کرد: در بخش بانوان این رشته نیز مبینا فلاح و سمانه رمضانپور از یزد اول و دوم شدند و مینو طاهرپور از تهران سوم شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی عنوان کرد: مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان در پنج مرحله برگزار و امتیازات تیراندازان در مجموع این مراحل محاسبه می شود.

گفتنی است؛ مرحله پنجم مسابقات مذکور دی ماه امسال برگزار خواهد شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز